مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان باید ظلم ستیزی را در تمامی شرایط سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زنگ استکبار ستیزی به مناسبت روز 13 آبان دانش‌آموز با حضور مهدی علی‌اکبر زاده مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کمره‌ای مدیر کل آموزش و پرورش تهران و برخی از مسئولان مربوطه در مدرسه شاهد هاجر صبح امروز برگزار شد.

در این مراسم علی‌اکبرزاده با بیان اینکه دانش‌آموزان در حوزه علمی و فرهنگی در عرصه‌های بین‌المللی می‌درخشند اظهار داشت: دنیا کوچک است و اطلاعات به سرعت در دنیا تبادل می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز مستکبران منتظر صدای ما بودند که چگونه نواخته می‌شود و صحبت های ما همچنان پیچیده است صدای بلند استکبارستیزی را می‌شوند.

علی‌اکبرزاده افزود: باید در تمامی عرصه‌های ظلم‌ستیزی حضور داشته باشیم و با کفر مبارزه کنیم.

وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی اطلاعاتی از سوی مستکبران منتشر می‌شود، عنوان کرد: باید دانش‌آموزان چنین اطلاعاتی را ندیده گرفته و دیواری مقابل همه این اطلاعات نادرست قرار دهند.

مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز پیام‌های شهدا برای ما باید به عنوان سرمشق زندگی قرار گیرد و در آستانه روز دانش‌آموز با عزم و اراده قوی به سوی ظلم ستیزی گام برداریم.

گفتنی است در این مراسم زنگ استکبار ستیزی توسط مهدی علی اکبر زاده نواخته شد و دانش‌آموزان با شعار‌های همچون "مرگ بر آمریکا"، " مرگ بر اسرائیل"، "هیهات من ذله"این مراسم‌ها همراه کردند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار