مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قم از راه اندازی موکب علی ابن جعفر (ع) در مرز مهران خبر داد.


 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی‌ مقدم با اشاره به اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم در ایام اربعین حسینی گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه دراین زمینه برنامه ریزی های گسترده ای انجام داده که امیدواریم بتوانیم در راستای خدمات رسانی مطلوب گام برداریم.
 
وی عنوان داشت: این سازمان از موقوفاتی که در خصوص امام حسین(ع) و برپایی موکب است در این راستا اقدام کرده و با همه توان در راستای خدمات رسانی به زائران گام بر خواهد داشت.
 
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قم گفت: اداره کل استان قم در مرز مهران موکبی را با نام امامزاده علی ابن جعفر(ع) برپا خواهد کرد که برای ارائه خدمات مطلوب تر با مسئولان مهران نیز جلساتی را برگزار کرده است.
 
حجت الاسلام حسینی مقدم گفت: مقدمات کار انجام و مسئولان اجرایی موکب نیز عازم مهران شده اند تا با جانمایی و نصب چادرها بتوانند فضا را آماده کنند.
 
وی یکی از فعالیت موکب علی ابن جعفر(ع) را اقدامات فرهنگی عنوان کرد و گفت: 30 مبلغ روحانی در موکب فعال بوده و اقدام به خدمات رسانی فرهنگی به مردم خواهند کرد.
 
مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان قم با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی گفت: این موضوع یک اقدام مهم و تاثیرگذار در جهان تشیع است و به دنیا ثابت می کند که شیعیان در راه دفاع از ارزش های اسلامی همه استوار و متحد هستند.

انتهای پیام/ج
برچسب ها: قم ، برپایی ، موکب ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار