مشهد؛

توهین به مقدسات اهل سنت دفاع از صهیونیسم و آمریکاست

راوی دفاع مقدس گفت: توهین به مقدسات اهل تسنن دفاع از صهیونیسم و آمریکا می باشد و پرداختن به اختلافات قومی مذهبی تیز کردن شمشیر دشمنی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر حسن باخرد در یادواره 40 شهید دانش آموز تربت جام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز افزود: ولایت فقیه قلب شهداست و درخواست شهدا از ما پشتیبانی از ولایت فقیه می باشد.

وی گفت: شهیدان بهترین خلق خدا هستند و ادامه دادن راه شهدا حقی بر گردن ما از شهیدان است و زنده نگه داشتن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست.

حسن باخرد با اشاره به امتیازات شهیدان معرکه جنگ افزود: شهید معرکه جنگ را خداوند قبض روح می کند، کفن ندارد، زنده اند، در نزد خدا روزی می خورند و ناظر اعمال ما هستند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مجتمع آیه های سپاه امام رضا(ع) گفت: شهدا با فرصت طلبی کمال استفاده را بردند و مانند همه انسانها و با همه آروزهایی که داشتند برای دفاع از انقلاب و اسلام کلاس درس را ترک و به جبهه ها شتافتند و به درجه رفیع شهادت رسیدند.

حسن باخرد خطاب به دانش آموزان یادآور شد: جنگ امروزه جنگ نرم است و شهدا از ما خواسته اند با تأثیر و کسب علم و دانش و بالا بردن سطح آگاهی های علمی خود پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن اضافه کرد: دانش آموزان درمقابله با جنگ نرم دشمن در فضای مجازی تلاش کنند پوزه استکبار دشمنی را به خاک بزنند و مانند شهدا ستاره شوند.

در پایان از خانواده سه شهید هنرجو دانش آموز هنرستان کشاورزی امام جعفر صادق(ع) شهرستان با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

شهرستان 284 هزار نفری تربت جام با 630 شهید در 167 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

انتهای پیام//م.ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.