نماینده مجلس گفت:روز 13 آبان نماد ایستادگی دانش آموزان در برابر استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛سید ابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت:  و باید نسل جوان پیشگام پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی باشند.

 بیوکی در آستانه 13 آبان افزود: بی گمان دانش آموزان آگاه و رشید ما در مبارزه با استکبار همواره نقشی فعال و فراموش ناشدنی ایفا کرده اند.

وی ادامه داد: این عزیزان بودند که در 13 آبان 1357 از آیینه احساس و شعور مردم انقلابی و مسلمان ایران غبار برگرفتند و هویت مسلمانی، خوداتکایی و مبارزه با استکبار را به همگان آموختند.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز دانش آموزان آگاه و عزیز استان یزد می توانند با حضور در راهپیمایی این روز بزرگ برای مبارزه با استکبار و جاری ساختن روحیۀ حق طلبی، نقشی فعال و ارزشمند ایفا کنند و با الگو قرار دادن 13 آبان 1357 که آیینه احساس و شعور دانش آموزان و دانشجویان انقلابی و متدین بود، در حفظ ارزشها و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

موسوی بیوکی گفت: ما مسئولان استان در روز سیزدهم آبان ماه روز دانش آموزان دوشادوش دانش آموزان و مردم عزیز این دیار در راهپیمایی این روز فراموش نشدنی شرکت می کنیم.

وی ادامه داده : همه با هم و یک صدا با حضور در 13 آبان روحیه ایستادگی در برابر ظلم را به نمایش می گذاریم و بر این باوریم که شما نوجوانان دانش دوست و حق طلب چون گذشته از پیشگامان پای بندی به ارزش های انقلاب و پاسداری از خون شهدای گرانقدر می باشید.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در خاتمه ضمن دعوت از معلمان و دانش آموزان برای حضور در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه افزوده است : با هدف زنده نگهداشتن باور ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی سربندهای مزین به نام ائمه اطهار (ع) را مهر پیشانی کرده و برای خلق شکوهی دیگر در تاریخ ایران پیش‌قدم شوند.

راهپیمایی 13 آبان در 60 محل در استان یزد برگزار می شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار