مدیر کل کمیته امداد استان کرمان از آمادگی برای جمع‌آوری کمک‌های خیران به مددجویان کمیته امداد برای اعزام به کربلای معلی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان یحیی صادقی با بیان اینکه کمک های مردمی با هدف اعزام مددجویانی که تاکنون به کربلای معلی مشرف نشده اند جمع آوری می شود، گفت: تاکنون هزینه سفر 225 نفر از مددجویان استان به سفر معنوی پیاده روی کربلای معلی توسط خیران نیکوکار تامین شده است. 

وی هزینه سفر معنوی پیاده روی هر فرد به کربلای معلی را حدود 600 هزار تومان اعلام کرد و افزود: خیران نیکوکار می توانند با مشارکت در این امر معنوی و خداپسندانه کمک های نقدی خود را به حساب 2203136105 بانک تجارت به نام کمیته امداد و یا شماره کارت مجازی 5859837000064879 واریز کنند.

صادقی با اشاره به اینکه برای نخستین بار امسال طرح جمع آوری کمک های مردمی برای اعزام مددجویان به سفر معنوی پیاده روی کربلای معلی در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته پیش بینی می شود، امسال هزار نفر از نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان به سفر معنوی پیاده روی کربلای معلی در ایام اربعین حسینی اعزام شوند.

وی با بیان اینکه هم اکنون مددجویان فروانی هستند که شوق زیارت کربلا را در دل دارند اما تا کنون به دلیل عدم بنیه اقتصادی موفق نشده اند به سفر عتبات عالیات مشرف شوند، گفت: کمیته امداد از سال گذشته با اجرای طرح شوق زیارت و استفاده از کمک های انسان دوستانه خیران زمینه این کار خیر را فراهم آورده است.

صادقی تصریح کرد: سه هزار و 469 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان طی نیمه نخست امسال در قالب طرح شوق زیارت به سفرهای زیارتی مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام‌شده‌اند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار