نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی از اختصاص بیش از 500 میلیون ریال اعتبار برای تجهیز بیمارستان 'بهنیا' تیران و کرون خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابوالفضل ابوترابی  افزود: بیمارستان بهنیا تیران برای ارائه خدمات بیشتر به بیماران نیازمند تجهیزات ویژه است که با اختصاص این اعتبار برخی از تجهیزات مورد نیاز تامین خواهد شد.
وی بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و نیاز بهداشتی و درمانی این خطه، اختصاص بودجه برای تجهیز این مجموعه و همچنین احداث بیمارستان جدید تیران و کرون ضروری است.
ابوترابی اضافه کرد: در همین راستا معتمدان شهر و مردم با ورود جدی به صحنه مطالبه گری، توجه مسئولان را به نیازهای این شهرستان جلب کرده اند.
نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون ادامه داد: با توجه به تصادفات و حوادث جاده ای شهرستان تیران و کرون، تاسیس بیمارستان جدید برای حفظ جان مردم و جلوگیری از تلفات ضروری است.
وی با اشاره به درخواست و نوشتن تومار برای بهبود شرایط بهداشتی و درمانی در این منطقه تصریح کرد: تاسیس این بیمارستان در دستور کار وزارت بهداشت و درمان قرار گرفته است و معاونت درمان این وزارتخانه موضوع احداث سریع آن را دنبال می کند.
ابوترابی اضافه کرد: وزیر بهداشت و درمان یکی از بهترین وزیران دولت یازدهم است که توجه به نیازهای بهداشتی و درمانی مردم را مورد توجه قرار داده است.
 این بیمارستان چند سال قبل از یک واحد اورژانسی به یک بیمارستان گسترش یافت.
توسعه و بهسازی خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان تیران و کرون و بویژه بیمارستان بهنیا در سه سال اخیر و همزمان با اجرای طرح تحول سلامت انجام شده است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.