مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم عنوان کرداستفاده بیش از یک میلیون نفر از پایانه‌های شهری قم طی ۶ ماه نخست امسال خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم،ابوالفضل مستقیمی با اشاره به خدمات‌رسانی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم به مسافرین و زائران گفت: طی ۶ ماه نخست امسال یک میلیون و ۹۶ هزار و ۴۱۶ نفر از پایانه‌های شهرداری استفاده کردند. این آمار نسبت به سال گذشته پنج درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به وظایف سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، گفت: این سازمان بر اساس وظایفی که دارد حفظ و نگهداری پایانه و تجهیز و توسعه را در دستور کار داشته و طی این سال‌ها اقدامات گسترده‌ای در این بخش انجام شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم تصریح کرد: در همین راستا برای خدمات‌رسانی به زائران به صورت ۲۴ ساعته پایانه های سطح شهر فعال هستند و امور مرتبط به مسافران را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه خدمات پایانه‌های مسافربری مربوط به روز خاصی نیست گفت: حمل و نقل مسافران تعطیلی ندارد و به همین خاطر پایانه‌ها همواره فعال بوده و آماده خدمت‌رسانی هستند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار