اهواز؛

شناسایی فرصت های سرمایه گذاری جدید

208 فرصت سرمایه گذاری جدید به منظور بهره گیری از ظرفیت های اقتصادی خوزستان، ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود صدری رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی خوزستان بیان داشت: فرصت های جدید سرمایه گذاری داخلی و خارجی در خوزستان، چهارم تا هفتم آذر 1395به مدت 4 روز در نمایشگاه بین المللی خوزستان در اهواز معرفی می شوند.

وی ارزش سرمایه گذاری را در 208طرح اقتصادی خوزستان بیش از 230هزار میلیارد ریال اظهار کرد: این فرصت های جدید سرمایه گذاری مورد استقبال صاحبان سرمایه در داخل و خارج قرار گیرد.

صدری افزود: در فرصت های جدید سرمایه گذاری در خوزستان ، 16طرح در بخش آب و برق، 12طرح در بندر امام، 19طرح در برق منطقه ای، پنج طرح در فرودگاه اهواز، 30طرح در جهاد کشاورزی، 16طرح در میراث فرهنگی و گردشگری، 26طرح در پتروشیمی ماهشهر، چهار طرح در راه و شهرسازی، 30طرح در شرکت شهرک های صنعتی ، 10طرح در شهرداری اهواز و 40 طرح در بخش صنعت، معدن و تجارت خوزستان تعریف شده است.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی خوزستان تصریح کرد: طرح ها و فرصت های سرمایه گذاری در خوزستان در مرکز خدمات سرمایه گذاری وابسته به معاونت اقتصادی سازمان امور اقتصادی و دارایی خوزستان تائید شده اند.

وی به روند سرمایه گذاری خارجی در خوزستان در پسابرجام و بازدید ده ها هیات اقتصادی و تجاری خارجی از خوزستان به منظور امکان سنجی سرمایه گذاری در بخش های مختلف خوزستان اظهار داشت: روند و فرایند سرمایه گذاری خارجی در خوزستان تابع مسایلی همچون ارزیابی و شناخت ظرفیت ها، بازدید میدانی، تفاهم نامه، عقد قرارداد و صدور مجوز سرمایه گذاری است.

صدری از اجرای طرح سرمایه گذاری شرکت طاووس جهان در دزفول برای ساخت مجموعه هتل ، بیمارستان و مجموعه تفریحی در کنار رودخانه دز به عنوان یک طرح موفق سرمایه گذاری خارجی در خوزستان خبر داد و اذعان کرد: این طرح با سرمایه گذاری 345میلیون یورویی با سهم 80درصدی مشارکت یک شرکت ونزوئلایی و سهم 20درصدی شرکت ایرانی با سرعت مناسبی در حال اجرا است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.