مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: بنیاد مسکن برای افراد نیازمند تسهیلات بلاعوض درنظر گرفته که از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰ میلیارد در خراسان رضوی توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدرضا موسوی نیادر حاشیه بازدید پروژه های بنیاد مسکن گناباد گفت: یکی از اقدامات بنیاد مسکن در راستای محرومیت زدایی در روستاها اعطای تسهیلات برای مسکن روستایی می باشد که در این خصوص درسال جاری تسهیلات برای ۱۵ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی خراسان رضوی درنظر گرفته شده است و ۶ هزار و ۵۰۰ پرونده تشکیل و آماده برای معرفی به بانک ها می باشد.

وی گفت: دراین راستا رفاه به عنوان اولین بانک، تفاهم نامه اعطای تسهیلات به ۷۵۰ واحد مسکن روستایی را امضا کرده است که میزان تسهیلات ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال می باشد و برای شهرستان گناباد اعطای تسهیلات به ۹۵۰ واحد مسکن روستایی در سال ۹۵ درنظر گرفته شده است.

موسوی نیا با اشاره به تسهیلات بلاعوض برای تکمیل مسکن های روستایی افزود: بنیاد مسکن برای افراد نیازمند تسهیلات بلاعوض به میزان ۴۰ تا ۸۰ میلیون ریال درنظر گرفته است و از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰ میلیارد در خراسان رضوی توزیع شده و براساس سهمیه درنظرگرفته شده و در سال جاری ۶۱۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض روستایی برای استان درنظر گرفته شده است.

وی درخصوص طرح های هادی روستایی گفت: در حال حاضر ۳۵۰ طرح هادی روستایی به هزینه ۴۰۰ میلیارد ریال در سطح خراسان رضوی با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال انجام است و فاز ۲ طرح هادی روستای ریاب بعد از تامین اعتبارات مصوب ملی شروع می شود.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار