شدت گرفتن باد در شهرستان مرزی پیرانشهر ، باعث مرگ یک نفر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیر کل ستاد مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی گفت : تردد در اطراف دیواری فرسوده در حین وزش باد شدید و فرو ریختن دیوار ، موجب مرگ یک خانم و مصدوم شدن همسر وی در یکی از روستاهای پیرانشهر شد.

عباس جعفری افزود : این خانواده در خانه باغی در روستای سیلوه پیرانشهر حضور داشتند و فرسودگی دیوار و وزش باد شدید در پیرانشهر موجب فروریختن دیوار و فوت این خانم شد.

وی اضافه کرد : دیروز به علت وزش باد و بر اثر سقوط داربست مسجد لطفعلی خان ارومیه هم یک نفر مصدوم شد و یک دستگاه خودرو پژو پرشیا نیز آسیب دید.

جعفری از مردم خواست تا هنگام وزش باد شدید از تردد در اطراف ساختمانهای نیمه کار ، تردد در مناطق مرتفع و مناطقی که درختان کهنسال دارد ، خودداری کنند.

وی با اشاره به احتمال افت دما و پیش بینی بارش برف اظهار داشت : در 15 روز گذشته بسیاری از هم استانی ها دچار مسمومیت هایی بر اثر گاز مونواکسید کربن شدند که در خواست می شود وسایل گرمایشی خود را حتما کنترل کنند.

بگفته مدیر کل ستاد مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی ، مباحث مربوط به سوخت و آرد در مناطق سخت گذر استان نیز بررسی و تدابیر لازم اندیشیده شده است.

جعفری افزود : برای بازگشایی مسیرها هم تدابیر لازم اندیشیده شده و راهداران و نیروهای امدادی در پایگاهها مستقر هستند.

براساس پیش بینی ها ، از فردا چهارشنبه ، دمای هوای استان 10 درجه کاهش می یابد و بارش برف در مناطق سردسیر و مرتفع هم دور از انتظار نیست وپ.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.