جلالی: باشگاه ما آرامش می‌کارد و موفقیت برداشت می‌کند

سرمربی تیم فوتبال پیکان اعلام کرد که تیمش در این رقابت‌های جام حذفی قدم به قدم پیش می‌رود.

جلالی: باشگاه ما آرامش می‌کارد و موفقیت برداشت می‌کندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک گفت: در جام حذفی قدم به قدم جلو می رویم.نگاه ما به بازی فردا امیدوارانه است.

وی افزود: از آلومینیوم اراک شناخت داریم و حریف را آنالیز کرده‌ایم فردا احتمالاً با تغییراتی به میدان می‌رویم که موفقیت ما را در آینده می‌تواند تضمین کند. هم فضای خوبی هست تا این نفرات جدید توانایی‌های خودشان را اثبات کنند. آسیب‌دیده هم نداریم و پیمان رنجبری تنها بازیکن مصدوم ما است که از اول فصل مصدوم بود.

جلالی در مورد اینکه گفته بود پیکان ثبات ندارد و چه زمانی این تیم به ثبات می‌رسد، گفت: وقتی تیم ما در هفته بیستم یا بیست و دوم 40 امتیاز کسب کرده باشد می‌توانم بگویم که تیم ما به ثبات رسیده است و فکر می‌کنم می‌توانیم آینده بهتری داشته باشیم.

وی در مورد اینکه باشگاه پیکان به موفقیت رسیده است، گفت: مسلماً باشگاهی که یک دوره موفقیت را طی می‌کند در آن مجموعه‌ای از عوامل دخیل هستند در شکست هم شرایط همین گونه است. باید این جمله را بگویم پیکان اکنون آرامش می‌خواهد و موفقیت برداشت می‌کند.  مدیرعامل باشگاه و مدیرعامل ایران خودرو به ما آرامش می‌دهند.

سرمربی پیکان تاکید کرد: وقتی در هفته ششم 5 امتیاز داشتیم و مدیریت باشگاه از ما حمایت کرد و نگاه مثبت و حمایتی داشت در اصل موفقیت ما از همان جا شروع شد. مدیریت وقتی می‌داند چطور برخورد کند و به تیم ثبات و آرامش می‌دهد معنایش آن است که تیم شایسته موفقیت و افتخارات بیشتری است.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار