معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی از آمادگی این معاونت برای اعطای کارت تردد به خبرنگاران در ایام منتهی به اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمدرضا نظری اعلام کرد: جامعه خبرنگاران استان در طول سال های اخیر در معرفی ابعاد اربعین بسیار تلاش کردند و توانستند با اطلاع رسانی درست و به موقع بازوی پرتوان مسئولان در برگزاری این کنگره عظیم جهان اسلام باشند.

وی با قدردانی از تلاش های خبرنگاران گفت: خبرنگاران در سال های گذشته با توجه به حجم بسیار زیاد تردد به مرز بین المللی مهران برای عزیمت به منطقه و تهیه گزارش با مشکلات بسیاری مواجه بودند که امسال بنا داریم با هماهنگی مسئولان استان و قرارگاه امام علی (ع) کارت های تردد برای این عزیزان تهیه و در اختیار آنان قرار دهیم تا با سهولت بیشتر به وظیفه خطیر و حساس خود عمل کنند.

وی افزود : با توجه به اینکه فرماندهی میدان امسال به استان واگذار شده که نشان دهنده توانایی مسئولان استان برای برگزاری این مراسم با وجود جمعیت میلیونی تردد کننده است ، مطمئنیم با تلاش تمامی دستگاه ها ایلام از این آزمون نیز موفق بیرون خواهد آمد.

نظری تاکید کرد: تلاش مجموعه ارگان های دخیل در حوزه اربعین باعث شد امسال فرماندهی میدان به استان ایلام واگذار شود که در این میان نقش ناجای ایلام در این ارتباط تعیین کننده بود.









انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.