"کان اوه- هیون" معتقد است سامسونگ باید از اشتباهات گذشته درس بگیرد و بحران پیش آمده را به سلامت پشت سر بگذارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز؛ "کان اوه- هیون،" مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس، اظهار داشت این کمپانی باید بار دیگر در مسیر توسعه و پیشرفت قدم بردارد. هیون معتقد است کمپانی سامسونگ سابقه درخشانی در گذر از بحران‌ها داشته است و هم‌اکنون نیز باید با درس گرفتن از اشتباهات گذشته هرچه سریعتر در مسیر جبران قرار بگیرد.

هیون در سخنانش هیچ اشاره‌ای به رسوایی اخیر نوت 7 نکرد و فقط به گفتن این نکته بسنده کرد که کارکنان سامسونگ باید متوجه اشتباهات خود باشند و از آنها درس بگیرند و دیگر غرور و تکبر را در کارشان راه ندهند.

هیون در این باره گفت: اجازه بدهید از بحران‌ها به عنوان فرصتی دوباره برای جهش کاری و بازنگری در عملکرد خود استفاده کنیم.

سامسونگ به عنوان رکورددار پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در جهان و رقیب دیرینه کمپانی اپل هفته گذشته اعلام کرد قادر است خیلی زود ماجرای نقص در باتری مدل‌های نوت 7 را جبران کند و با ارائه محصول جدید بار دیگر رضایت کاربران را جلب خواهد کرد.

رسوایی مدل نوت 7 سامسونگ، سامانه کنترل کیفیت این کمپانی کره‌ای را زیر سوال برد و درآمدهای آن را در سه ماهه سوم سال به شدت کاهش داد بطوریکه درآمدهای سامسونگ به کمترین سطح در 8 سال اخیر رسید. در ماجرای آتش گرفتن باتری نوت 7 سامسونگ، هیچ مقامی در این کمپانی شخصا مسئولیت نقص بوجود آمده را نپذیرفت. سامسونگ در حال تحقیق درباره پرونده نوت 7 است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار