عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌ نمی‌دانم چرا 13تن از اعضای شورای شهر در خصوص آزادی یاشار سلطانی نامه‌ای را مضا کردند درحالی که دادستانی جرم وی را اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی ضمن تشکر از سازمان زیباسازی برای تصاویری که در آستانه 13آبان در سطح شهر به نمایش گذاشته است، اظهار داشت: این تصاویر بر اساس فرمایشات حضرت امام ‌(ره) در خصوص آمریکا در سطح شهر به نمایش درآمده است.

وی در ادامه با اشاره به موضوع امضا نامه 13نفری اعضای شورای شهر در خصوص آزادی یاشار سلطانی از زندان گفت: دادستان در خصوص این موضوع اعلام جرم کرده به همین دلیل نمی‌دانم چرا جمعی از اعضای شورای شهر در خصوص این فرد نامه آزادی امضا کرده‌اند؟

شاکری ادامه داد: تعدادی از اعضای شورا شهر بی‌آبرو شده‌اند به همین دلیل به جای اینکه این 13تن از اعضای شورای شهر از حیثیت این افراد دفاع کنند متقاضی آزادی مجرم شده‌اند؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: اگر قانون را سست کرده و نسبت به آن بی‌اعتنا باشیم پس چگونه قوه قضاییه می‌تواند از مظلوم دفاع کند.

شاکری تأکید کرد: باید خواستار تسریع در خصوص این موضوع باشیم چرا که امروز 6 تن از اعضای شورای شهر در ماجرای واگذاری املاک بی‌آبرو شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار