مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی جوانان بانوان آسیا 2017؛

برگزاری کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقات

سرمربیان تیم های حاضر در گروه D مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی جوانان بانوان آسیا 2017 در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقات حضور داشتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ار فدراسیون فوتبال؛ پس از برگزاری جلسه هماهنگی مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی جوانان بانوان آسیا در گروه D، سرمربیان تیم های حاضر در مسابقات با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقات شرایط میزبانی و آمادگی بازیکنانشان را خوب ارزیابی کردند.

 برگزاری کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقات

مهناز امیرشقاقی – سرمربی تیم ملی جوانان بانوان ایران در این کنفرانس گفت: خوشحال هستم که در این مسابقات حضور داریم و از میزبان نیز تشکر می کنم. تیم ملی جوانان بانوان ایران بیش از شش ماه است که برنامه آماده سازی خود را پشت سر می گذارد. طی اردوهایی که در تایلند و ازبکستان داشتیم نیز موفقیت های خوبی کسب کرده ایم و اکنون با آمادگی کامل برای صعود به مرحله بعد در مسابقات حضور پیدا کرده ایم.  
 
 
 برگزاری کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقات
 
در ادامه دوک چونگ – سرمربی تیم ملی جوانان بانوان تایلند افزود: ملی پوشان تایلند علاوه بر آمادگی کامل در مسابقات پیش رو، برای حضور در رقابتهای نهایی سال آینده نیز خود را آماده کرده اند. در مسابقات مقدماتی برابر تیم های قدرتمندی همچون ایران و هند قرار گرفته ایم. ما نیز تمرینات آماده سازی خوبی را تا کنون پشت سر گذاشته ایم.

سرمربی تیم ملی زیر 19 سال بانوان تایلند در پاسخ به سئوال خبرنگار فدراسیون فوتبال ایران در خصوص اینکه تیم کنونی ایران را با توجه به اینکه دور قبل مسابقات به فینال راه پیدا کرده بود چگونه ارزیابی می کند، گفت: اطلاعاتی از دور قبل مسابقات در دست ندارم. ولی مطمئناً با تیم قدرتمندی روبرو خواهیم شد. فوتبال مردان ایران در آسیا حرف اول را می زند و قطعاً فدراسیون فوتبال ایران روند آماده سازی خوبی برای بانوانش نیز در نظر گرفته است.  
 
 
 برگزاری کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقات
 
ساجد دار – سرمربی تیم ملی جوانان بانوان هند خاطرنشان کرد: در گروه سختی قرار گرفته ایم. ایران و ویتنام تیم های خوبی دارند و ما تلاشمان بر این است که بتوانیم در این دوره از مسابقات به مرحله نهایی صعود کنیم.
 
برگزاری کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقات 
 
 زهرا خدابخشی – بازیکن ملی پوش ایران نیز در این کنفرانس مطبوعاتی حاضر و در پاسخ به شرایط آماده سازی تیم ملی ایران که از سوی یک خبرنگار ویتنامی پرسیده شد ، افزود: ما تا کنون تمرینات خوبی را داشتیم. اردوی ازبکستان و تایلند تجربیاتی به همراه داشت که قطعاً در مسابقات پیش رو کمک زیادی به ما خواهد کرد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار