فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: حفظ انسجام و آمادگی نیروهای بسیجی در برابر تهدیدات دشمن از اهداف رزمایش گردان های بیت المقدس است.

استکبارستیزی از اهداف اصلی رزمایش بیت المقدس استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامرضا رجبی در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: برگزاری این رزمایش فرصتی برای سنجش توان و عکس العمل به موقع نیروها در مواقع ضروری است و همه دستگاه های اجرایی باید با تمام توان در انجام هرچه بهتر این رزمایش همکاری کنند.

وی با اشاره به برگزاری  رزمایش در 13 و  14 آبان  ماه به مدت دو روز  بیان داشت: این رزمایش باحضور پنج گردان بیت المقدس این ناحیه در شهرستان  بهار به طور سراسری  با محوریت رزمایش فرهنگی و استکبارستیزی برگزار می‌شود.

رجبی تاکید کرد: کشور ما از سوی استکبار جهانی مورد تهدید واقع می‌شود و برای مقابله با تهدید دشمن، آمادگی و افزایش توانمندی نیروها امری ضروری است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار فلسفه رزمایش را سنجش میزان آمادگی نیروها برای روزهای که اتفاق و حادثه پیش رو است، عنوان کرد و گفت: تمرین و مقابله با تهدیدات هدف اصلی رزمایش الی بیت المقدس است که عمق راهبرد کشور بر مبنای حضور و دفاع مردمی برای تامین امنیت و آسایش در کشور است.

غلام رضا رجبی در تشریح تاکتیک های اجرایی در روز رزمایش، اظهار داشت: تاکتیک تک به ارتفاع برای سنجش آمادگی بدنی، عملیات حفظ سازمان، عملیات دفاع از کوی و برزن در قالب آموزش های انجام شده، کنترل جمعیت در مکانهای مشخص شده، امداد و نجات، عملیات تاخیری براساس تهدیدات موجود، عملیات کمین، دفاع از مناطق استراتژی، کنترل معابر مورد تردد، حضور در بین جمعیت و در بین مردم و عملیات بازپس گیری از اهم نمایش های اجرای در روز رزمایش است.

وی به تهدیدات موجود برای خانواده ها و جوانان از سوی دشمن اشاره کرد و افزود: تهدیداتی که برای هدف قرار دادن خانواده ها و خصوصا جوانان توسط دشمن طراحی شده است با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، توسط سپاه کامل رصد می شود ولی با توجه به اهمیت این موضوع و ضرورت آن اهتمام همه ادارات برای مقابله با آن لازم و ضروری است.

انتهای پیام/ خ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.