نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه گفت: با حضور وزیر نیرو عملیات خط انتقال آبرسانی به شهر گز و برخوار به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسینعلی حاجی  با اشاره به سفر وزیر نیرو به استان اصفهان، اظهار داشت: عملیات خط 600 آبرسانی به شهر گز و برخوار افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه عملیات خط 600 آبرسانی 4 سال (91) پیش آغاز شد و در اواخر تابستان امسال به پایان رسید، تصریح کرد: عملیات خط اتتقال آبرسانی به طول 10 کیلومتر و با صرف اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان انجام شده است.

نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه گفت: با اجرای این عملیات به مطالبات 20 ساله مردم شهر گز و شهرهای همجوار در کمبود آب تحقق می‌بخشد.

حاجی با اشاره به سفر معاون اول رییس جمهوری، افزود: در این سفر وی از صنعت هواپیمایی هسا بازید می‌شود.

وی گفت: با توجه به ظرفیت زیرساخت‌ها، دستگاه‌های فنی پیشرفته، تکنسین‌های موجود و پتانسیل نیروی جوانان و خلاق اما تنها 10 درصد در بخش ساخت هواپیماهای مسافربری و صنعتی استفاده شده است.

حاجی تأکید کرد: با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه این صنعت نیازهای کشورهای خارجی در هواپیماهای مسافربری و صنعتی تأمین می‌شود.

وی با اشاره به اختصاص بودجه از سوی وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب در عملیات انشعاب فاضلاب که مطالبات به حق مردم است، افزود: در برخی شهرهای اصفهان  18 سال که پول انشعاب از مردم دریافت شده است اما عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب اجرا نشده است.

نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه در پایان ابراز داشت: اجرای عملیات انشعاب فاضلاب و اختصاص بودجه به این پروژه از دیگر مطالبات مردم در سفر وزیر نیرو و معاون اول رییس جمهور به شهر گز و برخوار و اصفهان است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.