انتقاد دبیرکل اتحادیه عرب از اقدامات تحریک‌آمیز رسانه‌های عربی

احمد ابوالغیط در اظهاراتی بی‌سابقه، از توجه بیش از حد رسانه‌های عربی به اختلاف‌های مذهبی انتقاد کرد و این اقدامات را عامل بروز درگیری‌ها در منطقه دانست.

انتقاد دبیرکل اتحادیه عرب از اقدامات تحریک‌آمیز رسانه‌های عربیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب روز دوشنبه بر ضرورت مقابله با «رسانه‌های افراطی» و تحریک به تنفر مذهبی تاکید کرد؛ چرا که تنفر مذهبی منجر به آغاز جنگ‌های داخلی در برخی کشورهای عربی شده است.

وی، که این اظهارات را در نشستی رسانه‌ای بیان می کرد، بدون اشاره به نام رسانه ای خاص، به انتقاد از رسانه های عربی پرداخت و گفت آنها عامل به راه افتادن درگیری‌های قومی و منطقه ای هستند. 

دبیرکل اتحادیه عرب افزود :«من شاهدم که رسانه‌های عربی بیش از حد به اختلاف های مذهبی و اقدامات تحریک‌آمیز توجه دارند و این در حالی است که گزارش هایی که منتشر می کنند فاقد اطلاعات دقیق و فاقد بی طرفی است.»

ابوالغیط تصریح کرد ضروری است با رسانه های افراطی و اقدامات در جهت تحریک به تنفر مذهبی مقابله شود؛ چرا که اینگونه اقدامات باعث آغاز جنگ‌های داخلی در برخی کشورهای عربی شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار