شیراز؛

بازدید مسوولان مرودشتی از مدرسه های عشایری + تصاویر

معاون سياسي فرماندار شهرستان مرودشت، رييس شبكه بهداشت و درمان، رييس آموزش و پرورش و رييس اداره امور عشايري مرودشت از مدرسه های عشايري كوچرو در این شهرستان، بازديد كردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رييس شبكه بهداشت و درمان مرودشت، گفت: مراقبت هاي بهداشتي عشاير يكي از اولويت هايي است كه در شهرستان مرودشت از سوی شبكه بهداشت و درمان برای عشاير كوچرو، انجام می شود.
دكتر مسلم فلاحی با بیان اینکه مراقبت‌ هاي پزشكي و بهداشتي عشاير به صورت مستمر از سوی خانه‌ هاي بهداشت و مراكز بهداشتي انجام می شود، افزود: در بعضي مناطق پزشک، ماما و بهورز به صورت سيار كار خدمات رساني به این قشر از افراد جامعه را انجام مي دهند.
او اضافه کرد: با آغاز سال تحصيلي جديد، تيم پزشكي شامل يک پزشک، دندانپزشک و بهورز با حضور در مدرسه های عشايري كوچرو، دانش آموزان را مورد معاینه قرار دادند و در زمینه پيشگيري از بيماري ها آموزش هاي لازم به آن ها، ارایه شد.
رييس شبكه بهداشت و درمان مرودشت، ادامه داد: در بازديد از يكي از مدرسه های عشايري، مسایل بهداشتي دانش آموزان با معاون فرماندار و رييس آموزش و پرورش مطرح شد.

بازدید مسوولان مرودشتی از مدرسه های عشایری + تصاویر

بازدید مسوولان مرودشتی از مدرسه های عشایری + تصاویر
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار