در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال دیدار بین دو تیم استقلال تهران و مس کرمان برگزار شد.

برد منصوریان در تقابل فوتبال نوین و تجربهبه گزارش خبرنگار استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال دیدار بین دو تیم استقلال تهران و مس کرمان برای صعود به مرحله سوم و یک هشتم نهایی برگزار شد.

پیش از این دیدار منصوریان در دوران مربیگری تنها یک مرتبه برابر نارنجی های کرمان قرار گرفته و متحمل شکستش شده است.

دو بار رویایی ابراهیم زاده و منصوریان نیز به تساوی منجر شده و استقلال پس از عبور از ملوان نوین در بازی اولش در جام حذفی در مرحله یک شانزدهم نهایی میزبان تیم دسته اولی مس کرمان است.

استقلال که برای قهرمانی در جام حذفی نقشه کشیده و فعلا هم مسیر همواری پیش روی خودش می بیند باید مواظب باشد در جام حذفی غافلگیر نشود.

استقلال خاطرات خوشی از مس در جام حذفی ندارد. دو فصل پیش در نیمه نهایی جام حذفی استقلال در ورزشگاه آزادی به مس باخت و حذف شد. در آن زمان مس تیم انتهای جدول لیگ برتر بود و در پایان فصل هم سقوط کرد.

همچنین یک بار هم استقلال برابر تیم دسته اولی مس رفسنجان باخت و از گردونه جام حذفی کنار رفت. 

علیرضا منصوریان برای این بازی سه غایب دارد. وریا غفوری و خسرو حیدری مصدوم اند، امید ابراهیمی هم به دلیلی درگذشت پدرش در این بازی غایب است.

برنده این بازی در مرحله بعد با برنده صبا-شهدای گروس بیجار بازی دارد که یک حریف مطلوب برای استقلال خواهد بود.

 در نیمه اول علی رغم اینکه استقلال توپ و میدان را در اختیار داشت اما سانترهای بی دقت هافبک های استقلال باعث شد که دروازه تیم مس چندان تهدید نشود. 

منصور ابراهیم زاده در نیمه اول این بازی با ترکیب دفاعی تیمش را آرایش کرد و دفاع فشرده بازیکنان این تیم باعث شد استقلال نتواند موقعیت خوبی  روی دروازه مس کرمان ایجاد کند.

 مس در نیمه اول یکی دو بار به دروازه استقلال نزدیک شد اما در خلق موقعیت ناکام ماند.
نمایش ضعیف استقلال در نیمه دوم هم ادامه داشت. 

استقلال در این نیمه با وجود تعویض های تهاجمی منصوریان حتی در خلق یک موقعیت هم عاجز بود تا استقلال در کسب پیروزی در 90 دقیقه بازی عاجز بماند. نمایش ضعیف استقلال در این بازی منصوریان را در کنار خط حسابی کلافه کرده است و او باید چاره یا برای وقت های اضافه برای باز شدن گره این بازی پیدا کند.

از حواشی بازی پس ازنود دقیقه تلاش دو تیم میتوان به حضور کمرنگ تماشاگران دو تیم روی سکوها اشاره کرد.

همچنین مس دو مهاجم خود را با بدشانسی و بدلیل مصدومیت مجبور به تعویض کرد.

از دیگر نکات قابل توجه حضور موثر کاپیتان با سابقه مس در این بازی میتوان اشاره کردکه میتوان از ان به مرد شماره یک مس نام برد.

باشروع وقت اضافه اول بازهم شاهد بازی سرد و کسل کننده از دوتیم بودیم تا انجا که منصوریان به سمت سکوی تماشاگران رفت و خواستار تشویق انها شد.

دفاع چند لایه مس اجازه خلق موقعیت را به استقلال نداد و این بازی در نیمه اول وقت های اضافه هم با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید.

 در دقیقه 123 محسن کریمی روی پاس عالی علی قربانی دفاع چند لایه مس را شکست و آبی های تهران را راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کرد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: شایعه ، قتل ، دستگیری ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار