400 دانش‌آموز کاشانی از آغاز سال تحصیلی جاری تاکنون در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

کارشناس مسوول فعالیتهای دانش آموزی مدیریت آموزش و پرورش کاشان، در حاشیه اعزام آیین بدرقه دومین کاروان دانش‌آموزی راهیان نور از کاشان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:این تعداد دانش‌آموزدر قالب 10 دستگاه اتوبوس به مناطق جنوب اعزام شده اند.

محمدرضا معصومی،با اشاره به اینکه اعزام مجموع دانش‌آموزان در قالب چهار کاروان و 35 دستگاه اتوبوساز آبان تا نیمه اسفند انجام می شودگفت: کاروان اول شامل 80 نفر از دانش آموزاندختر در نیمه مهرماه و کاروان دوم شامل 320نفراز دانش آموزان دبیرستانهای پسرانه هستند.

وی اظهار داشت: دانش‌آموزان شرکت کننده در کاروان‌های راهیان نور، طی سه روز سفر خود، از مناطق دهلاویه، طلائیه، شلمچه، اروند کنار و هویزه دیدن خواهند کرد.
به‌گفته‌وی، این اردوها به صورت داوطلبانه و با رضایت والدین دانش آموزان و بیمه آنها انجام می‌شود.

کارشناس مسوول فعالیتهای دانش آموزی مدیریت آموزش و پرورش کاشان، در ادامه با تاکید بر شهادت شهید فهمیده و هزاران شهید دانش آموز و پنج هزار معلم شهید گفت: شرایطی که استکبار جهانی همه تلاش خود را علیه آرمان‌های اسلام و جمهوری اسلامی به کار گرفته است، برگزاری اردوهای راهیان نور نقش مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان ایفا می کند.

معصومی،تصریح‌کرد:اردوی راهیان نور یکی از شاخص‌هایی است که آرمان‌های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را به روشنی تبیین و ترویج می کند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.