نماینده سابق مجلس شورای اسلامی درمورد عملکرد گودرزی و انتخاب سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان نظرات جالب توجهی دارد.

نجف نژاد:نجف‌نژاد در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص اینکه مدیریت گودرزی وزیر سابق ورزش و جوانان خوب بود یا بد اظهارکرد: می‌توان گفت نه خوب و نه بد بود,به طور کلی مدیریت وی متوسط بود و وی در شرایطی انتخاب شد که تجربه لازم را دارا نبود اما در هر صورت وی 2 سال زحمت کشید و اعتقادم بر این است که گودرزی لازم بود یک دوره قبل از انتخاب تجربیات خود را بیشتر می‌کرد و او به طور حتم پس از کسب تجربه می‌توانست از پتانسیل‌ها به خوبی بهره ببرد اما در دوره مدیریتش وی نتوانست از فرصت‌ها استفاده کند. گودرزی قدر فرصت‌ها را ندانست و همین باعث شد ناکام شود.

سلطانی فر باید معاونان و مشاورانش را تغییر دهد

وی درباره نقش معاونان و مشاوران گفت: مسلما تیمی که قرار است در آینده به راس کار بیاید و عهده دار این مسئولیت خطیر شوند باید از اهمیت بالایی این کار مطلع باشند و به نظر من سلطانی‌فر باید در تیم قبلی گودرزی تجدید‌نظر کند و با تیم قدر خود به راس کار بیاید، در واقع  جامعه ورزش ایجاب می‌کند که تیم جدیدی معرفی شود. البته نمی‌توان همه افراد قبلی را نادیده گرفت اما بسیاری از آنان باید جابجا شوند تا کارها بهتر پیش برود بنابراین مشاوران و معاونان قبلی در دوره سلطانی‌فر باید جابجا شوند و اگر این امر صورت نگیرد خوب نیست .

اگرهمه کاره سجادی بود, پس گودرزی چه کاره بود؟

نجف‌نژاد در خصوص اینکه گفته می‌شد طرح و برنامه‌ها از سوی سجادی در زمان گودرزی صورت می‌گرفته توضیح داد: این حرف را قبول ندارم و فکر نمی‌کنم به این شکل بوده باشد. بالاخره گودرزی به عنوان وزیر ورزش بوده است. در هر صورت در یک مقطع هم از سجادی به عنوان وزیر ورزش نام برده می‌شد اما در گذشته مسئولیت ها با شخص گودرزی بوده و اگر بخواهیم باور کنیم که سجادی همه کاره بوده است، پس گودرزی چه کاره بود؟
البته این را نیز باید در نظر گرفت که تجربه سجادی از گودرزی خیلی بیشتر بود و شاید همین باعث شده این حرفها به میان بیاید.


"لابی بازی" در انتخاب های ورزشی وجود دارد

وی در مورد لابی‌بازی‌ها که در انتخاب هیات رئیسه باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها هست اظهار کرد: چه بخواهیم و چه نخواهیم این موضوع  وجود دارد اما باید در انتخاب‌ها دقت بیشتری صورت بگیرد و گزینش‌ها باید با دقت انجام شود و افراد مجرب و کاردان و نخبه به راس کار بیایند در صورت این اتفاق می‌توان بدون حاشیه موفق بود.

نجف‌نژاد درباره اینکه چرا همه اصرار به حضور در ورزش دارند بیان کرد: در هر صورت این خوب است که همه برای حضور در ورزش آماده خدمت هستند چرا که ورزش نیاز اساسی و مورد استقبال همه مردم است، اما باید هر فردی در جایگاه خود قرار گیرد تا موفق باشد.


سلطانی فر انسان مجرب است

وی درباره حضور سلطانی‌فر در راس وزارت ورزش و جوانان گفت: ای کاش از همان اول  رئیس جمهور،سلطانی‌فر را به عنوان وزیر معرفی می‌کرد.  به طور حتم در دوره قبلی نیز سلطانی‌فر رای می‌آورد و می‌توانست به عنوان وزیر ورزش انتخاب شود. به اعتقاد من در حال حاضر جامعه ورزش، مجلس و شرایط کشور ما شخصی مثل سلطانی‌فر را می‌طلبد. خوشبختانه سلطانی‌فر علم لازم و اشراف کامل به ورزش را داراست و از طرفی آدم مجربی است.به این ترتیب با توجه به پتانسیلی که در ایشان هست وی می‌تواند موفق باشد. همچنین وی فردی فرصت شناس و مدیری توانمند خواهد بود و امیدوارم با حضور ایشان در راس وزارت شاهد تغییرات اساسی در ورزش باشیم.

نقش نمایندگان در انتخاب وزیر ورزش بسیار مهم بود

وی درباره نقش نمایندگان در انتخاب وزیر بیان کرد: به طور قطع نقش نمایندگان بسیار مهم است و باید از آنها به خوبی استفاده شود و اگر این امر صورت نگیرد و غفلت شود کارها به خوبی پیش نمی‌رود.
معتقدم بودجه،برنامه، مدیریت سه رکن اساسی هستند و خوشبختانه با برنامه‌ای که سلطانی‌فر ارائه داده و من نیز آن را مطالعه کردم می‌توان با مدیریت و تجربه وی  شاهد تغییر و تحول اساسی در ورزش باشیم.

سلطانی فر فرصت شناس است


رئیس سابق هیات مدیره استقلال درباره خصوصیات سلطانی‌فر گفت: سلطانی‌فر مدیر فرصت‌شناس، با تجربه، با برنامه است که به مسئولیت‌ها بها می‌دهد. 
وی درباره اینکه چه شخصی برای ورزش ما بهتر خواهد بود گفت: به طور حتم انتخاب سلطانی‌فر بسیار انتخاب به جایی بود و ما در آینده می‌توانیم شاهد این باشیم که ورزش کشورمان پیشرفت کند و  در این موضوع مشکلی نیست.

انتخاب تیم اجرایی سلطانی فر بسیار مهم است

نجف نژاد درباره اینکه بهتر است وزیر جدید چه کارهایی را انجام دهد بیان کرد: در ابتدا اعتقاد دارم  سلطانی‌فر باید تیم خوبی را انتخاب و به راس کار بیاورد و با توجه به برنامه ای که وی ارائه داده باید به آن متعهد باشد و در کنار این مساله با مدیریت توانمند و البته زمان کافی بتواند تعهدات خود را عملی کند و برنامه‌ها را به اجرا در بیاورد.

برنامه,مدیریت و زمان از پول مهم تر است

وی در مورد رضایت از میزان بودجه ورزش همگانی و قهرمانی گفت: در ابتدا باید بگویم بودجه یک رکن است و اگر ما بتوانیم از بخش‌خصوصی به خوبی استفاده کنیم و به آنها میدان دهیم وآنها نیز در مقابل به ما اعتماد کنند می‌توانیم موفق باشیم. بودجه‌ای که در حال حاضر وجود دارد در مقابل بخش خصوصی زیاد نمی‌تواند قابل قبول باشد اما در هر صورت باید این مساله را در نظر گرفت که مهمتر از بحث بودجه باید برنامه و مدیریت و زمان در راس کارها قرار گیرد و به نظر من این سه از بودجه مهم‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار