اردبیل؛

روحیه حماسی باید در دانش آموزان بسجی ایجاد شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: یک دانش آموز بسیجی زمانی بسیجی است که از روحیه حماسی و عزت برخوردار است واین روحیه باید دربین بسیجیان دانش آموز ایجاد و افزایش یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آیت الله سید حسن عاملی افزود: هرفرد باید هدف و مقصد خود را در بسیج انتخاب بودن خود را انتخاب و در جامعه طبق اهداف و مسیر خود حرکت کند.

وی افزود: امروز به برکت بسیجیان فداکار و با بصیرت است، که دشمن نمی تواند نقشه های شوم خودش راعلیه جمهوری اسلامی محقق بکند و امروز به برکت بسیج است که دشمن نمی تواند در این جامعه نفوذ پیدا بکند.

آیت الله عاملی به وظایف مهم بسیج در زمان کنونی اشاره کرد و افزود: بسیجیان باید احساس جمعی را در جامعه ایجاد کنند و این احساس جمعی است که با پرداختن به برنامه های مختلف می توانند در آن موفق شوند.

وی با اشاره به اینکه یک بسیجی باید دین خود را در جامعه برای مردم و کشورش انجام دهد بیان کرد: اگر ما بسیجیان در جامعه احساس مسئولیت نکنیم نمی توانیم در برنامه های خود و جامعه پیشرفتی حاصل نمائیم که باید هر فرد و بسیج با احساس مسئولیت به این راه ادامه دهد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.