استاندار کرمانشاه از شهرداری و سازمان قطار شهری کرمانشاه خواست از فرصت های جدید برای تسریع در اجرای این پروژه استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ دکتر اسداله رازانی گفت: موضوع تخصیص اعتبارات پروژه قطار شهری کرمانشاه پیگیری خواهد شد اما شهرداری کرمانشاه و سازمان قطار شهری کرمانشاه باید به دنبال استفاده از فرصت های جدید و جذب اعتبارات بیشتر برای تسریع در اجرای این پروژه باشند.

وی تاکید کرد: مسیرها وفرصت های جدید باید مورد بررسی قرار گیرد و تلاش شود تا از این فرصت ها که وجود دارد برای سرعت دهی به این پروژه و جذب اعتبارات بیشتر استفاده شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مجموع اعتبارات استان در سفر ریاست محترم جمهوری 999 میلیارد بود و در این خصوص جزء استان های برتر قرار داشتیم که این چنین اعتباراتی به استان تخصیص می یافت اما ما همچنان پیگیری های خود را برای افزایش اعتبار بعد از سفر نیز دنبال کردیم و خوشبختانه 40 میلیارد تومان دیگر نیز به این موضوع اختصاص یافت و مجموع اعتبارات استان در سفر به هزار و 39 میلیارد تومان رسید.

دکتر رازانی بیان داشت: بنابراین چنانچه پیگیری و استفاده از فرصت های جدید وجود داشته باشند این امکان که اعتبارات جدیدی برای تسریع در اجرای پروژه قطار شهری خلق شود، وجود دارد.

رئیس شورای سازمان قطار شهری کرمانشاه همچنین تاکید کرد: همچنان که فاز اول این پروژه یعنی از طاق بستان تا میدان آزادی در حال اجرا است تلاش ها برای اجرای فاز دوم آن نیز باید ادامه داشته باشد و اجرای این پروژه با جدیت در دستور کار باشد.

استاندار کرمانشاه گفت: برای فاز دوم این پروژه باید برنامه زمانبدی دقیقی وجود داشته باشد تا در زمان مناسبی آماده بهره برداری گردد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، فرصت ، جدید ، قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.