جمشیدی رئیس هیأت تکواندوی استان قم گفت: تکواندوی قم در کسب یک نشان برنز عنوان بهترین سرپرست مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ در پایان رقابت‌های تکواندوی قهرمانی رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان مردان ایران، یکی از نمایندگان تیم هشت نفره هیأت تکواندوی قم نشان با ارزش برنز را به ارمغان آورد.

رئیس هیأت تکواندوی استان قم بیان کرد: علی‌ چهرقانی که از تکواندوکاران  قم  بعد از درخشش در مسابقات رده‌های سنی پایه قهرمانی کشور، این بار در رده سنی جوانان و بزرگسالان درخشید، و عنوان بهترین سرپرست این دوره از مسابقات به علیرضا ابوطالبی سرپرست تیم هیأت قم اختصاص یافت.

وی افزود: در نخستین روز مسابقات تکواندو جوانان و بزرگسالان قهرمانی کشور پنج نماینده قم در اوزان مختلف به میدان رفتند و تنها چهرقانی با دست پر از میدان خارج شد.

در پایان خاطرنشان کرد: امسال سی و هشتمین دوره مسابقات تکواندو رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان قهرمانی کشور با عنوان جام سفیر کره‌جنوبی و با رقابت 230 تکواندوکار در قالب 33 تیم از 31 استان کشور به میزبانی هیأت تکواندو استان خراسان‌رضوی به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.