بازیکنان فوتبال به دلیل ایراد در نحوه عقد قرارداد هر زمانی که بخواهند از تیم های خود جدا می شوند و فصلی به نام نقل و انتقالات معنا ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به صحبت های ارائه شده از سوی مدیر برنامه های کاوه رضایی مهاجم آبی ها این بازیکن از یک تیم دیگر پیشنهاد دارد که بدون شک رضایی می تواند با توجه به بندی که در قراردادش منعقد شده هر زمان از فصل از استقلال جدا شود.

در هر صورت با توجه به شرایطی که هم اکنون استقلال دارد جدایی کاوه رضایی اصلا خوب به نظر نمی رسد چرا که بعد از گذشت چند هفته تیم استقلال تا حدودی هماهنگ شده و توانسته در فاز هجومی شرایط بهتری پیدا کند. از طرفی کاوه رضایی هم یکی از بازیکنان ثابت استقلال در این فصل خواهد بود می تواند کمک حال منصوریان باشد و اگر مسئولان استقلال به کاوه اجازه جدایی بدهند شکی نیست که استقلال در ادامه راه با مشکل مواجه شود چرا که تا مدیران بخواهند جایگزینی برای وی بیاورند تا با تیم هماهنگ شود فصل به اتمام می رسد.

اصلا این مساله جای سوال دارد که چرا یک بازیکن پس از هفته دهم به فکر جدایی می افتد ؟و این دلیلش چه چیزی می تواند باشد؟آیا مشکلات مالی و یا عدم دعوت وی به تیم ملی باعث شده این بازیکن به پیشنهاد دیگری فکر کند ؟در هر صورت بندی در قرارداد رضایی گنجانده شده که متاسفانه اجازه می دهد شماره 9 آبی ها به تیم دیگری فکر کند در غیر این صورت دلیلی ندارد یک بازیکن بندی در قراردادش باشد که بگوید هر زمان دلم خواست می توانم از استقلال جدا شوم.

همچنین اگر بازیکنان هم چنین درخواستی داشته باشند، باشگاه استقلال نباید قراردادن این چنین بندی در قرارداد بازیکنان را قبول کند و اینکه در حال حاضر آن هم در اوج مسابقات یک بازیکن ثابت تیم که سرمربی روی آن حساب کرده درخواست جدایی بدهد یک اتفاق بد برای چنین باشگاه بزرگی محسوب می شود.

بهتر است بازیکنان بدانند که آرزوی خیلی ها بازی کردن در دو تیم استقلال و پرسپولیس است و زمانی یک بازیکن به این دو تیم می پیوندد باید عشق به پیراهن داشته باشد اما در حال حاضر نظاره گر هستیم که همه چیز بر عکس شده و برای اینکه بازیکنی را به استقلال بیاورند و از او بازی بگیرند باید منتش را هم بکشند. البته این ایراد به باشگاه استقلال وارد می شود که باید سیاستش را تغییر دهد و بازیکن هم باید بداند که عرق و تعصبی که از خود نشان می دهد برای هواداران ماندگار خواهد بود. 

کاظم اولیایی مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال در خصوص این مساله گفت: در هر صورت قرارداد دو طرفه امضا می شود اما در اجرای قرارداد بعضی از اصول زیر پا گذاشته می شود. اعتقاد من بر این است اگر قراردادی امضا شده باید به آن قرارداد عمل کنیم و جا دارد تشکر ویژه ای از برخی سرمربیان داشته باشم که علیه بازیکن سالاری و قرارداد های مشروط اقدام کردند و حتی بعضی از بازیکنان را به بازی نگرفتند تا به این ترتیب قوانین حرفه ای رعایت شود.

وی ادامه داد: در اصل باید سیاستی در باشگاه حاکم باشد تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد و باید این را در نظر گرفت که باشگاه بزرگی همچون استقلال بزرگ تز از یک بازیکن است و این بازیکن است ه نیازمند باشگاه خواهد بود .باشگاه استقلال نباید نیازمند حضور موقت یک بازیکن باشد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار