لرستان؛

کسب بیش از 800 مدال توسط ورزشکاران لرستانی

رئیس گروه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان گفت : ورزشکاران لرستانی در شش‌ماهه نخست امسال ۸۰۲ مدال در سطوح جهانی، آسیایی، مسابقات بین‌المللی و کشوری کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛حشمت علی کرمی شامگاه یکشنبه در نشست خبری مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با اصحاب رسانه اظهار داشت: منابع مالی اداره کل ورزش و جوانان محدود است حتی در اعزام بعضی تیم‌ها با مشکل مواجه هستیم؛ اگر استان‌های دیگر ورزشکاران موردحمایت مالی قرار می‌گیرند در قالب تیم است و بخش خصوصی ورود می‌کند.
وی افزود: در شش‌ماهه نخست امسال در سطوح جهانی، آسیایی، مسابقات بین‌المللی و کشوری 802 مدال کسب‌شده است که نسبت به سال‌های گذشته رشد داشته است.
 
رئیس گروه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان در راستای مقام‌های تیمی کسب‌شده در مسابقات کشوری عنوان کرد: در شش‌ماهه امسال 27 مقام تیمی کسب‌شده که سال 95 نسبت به دو سال اخیر رشد داشته است.
وی بیان کرد: طی هفت‌ماهه امسال 32 هزار و 233 ورزشکار سازمان‌یافته که نسبت به سال گذشته آمار ورزشکاران سازمان‌یافته در استان رشد داشته است که پیش‌بینی می‌شود آمار بیمه ورزشکاران سازمان‌دهی شده به 40 هزار نفر برسد.
علی کرمی در حوزه پژوهش تصریح کرد: در سال 95 پنج طرح پژوهشی ارائه شده و از 12 پایان‌نامه حمایت‌شده است.
وی گفت: سه نشست تخصصی در استان طی امسال برگزارشده این در حالی است که سال گذشته تنها یک نشست تخصصی در استان برگزار شد.
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار