مانور مديريت رسانه در زمان وقوع بحران درشرکت آبفا برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛رضا اشتر زاده مدير دفتر مديريت بحران و پدافند غيرعامل شركت آبفا با اشاره به اين كه نقش رسانه ها در مقوله اطلاع رسانی بسیار تعیین کننده است گفت : رسانه ها در ارتقاي فرهنگ و قدرت فهم جامعه و حتی میان جوامع مختلف بیشترین نقش را ایفا می كنند .

 اشتر زاده افزود : امروزه رسانه های جمعی با توجه به نفوذ و گسترش بی سابقه خود در جوامع و در تمامی ابعاد حیات بشری به جزء جدایی ناپذیر در مواقع بحران تبدیل شده اند .
 
اشترزاده يكي از عرصه هاي مهم فعاليت رسانه های جمعی در جامعه را   نقش آن ها در بحران و مديريت بحران عنوان كرد و افزود : رسانه در زمان بحران به دو صورت مثبت و منفي ايفاي نقش مي كنند .

 وي در ادامه ي اين مانور ، به مباحثي از جمله انواع دیدگاه رسانه ها نسبت  به بحران، استراتژی های رسانه ای در مواجهه با بحران ، تیغ دو لبه و نقش دو گانه رسانه ها در بحران، جنگ رسانه ای، استراتژی های رسانه ای در بحران، نقش رسانه ها در بحران های طبیعی، الزامات رسانه برای مدیریت موفق بحران و ... پرداخت .

 وي خاطرنشان كرد : هدف از برگزاري اين مانور بررسي نقاط ضعف و قدرت و  هم چنين رسيدن به يك هم انديشي و هماهنگي با اصحاب رسانه براي مديريت بحران در زمان وقوع حوادث غير مترقبه مي باشد .

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار