براساس نتایج یک نظرسنجی؛

میشل عون در انتخابات ریاست جمهوری لبنان پیروز می‎شود

آخرین نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد «میشل عون» نامزد حزب الله در انتخابات ریاست جمهوری لبنان، بیش از دو سوم آرای لازم را در جلسه پارلمانی فردا به دست می آورد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از الشرق الوسط، آخرین نتایج نظرسنجی که موسسه «استاتیستیکس لیبانون» انجام داده، نشان می دهد تعداد آرایی که «میشل عون» در جلسه پارلمانی برای انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان به دست خواهد آورد، 91 رای است.

نتایج نظرسنجی در حالی منتشر شد که حزب «بعث» و حزب «دموکراتیک لبنان» اعلام کردند که آراء خود را به ژنرال عون نامزد حزب الله در انتخابات ریاست جمهوری دادند و بدین ترتیب آرای میشل عون حداقل به 91 رای می رسد که در این صورت در دور اول انتخابات که قرار است روز 31 اکتبر برگزار شود، پیروز می شود.

ربیع الهبر مدیر کل موسسه استاتیستیکس لیبانون به الشرق الاوسط گفت: قبل از اعلام حمایت حزب بعث و حزب دموکراتیک لبنان، پیروزی میشل عون در دور اول با دو سوم آرای لازم نمایندگان پارلمان قطعی شده بود.

وی با اشاره به درخواست «سلیمان فرنجیه» رئیس حزب «تیار المرده» و نامزد غیر رسمی انتخابات ریاست جمهوری از نمایندگان حزبش برای انداختن رای سفید به صندوق گفت: انداختن رای سفید نمایندگان حزب تیار المرده به صندوق، تاثیری در انتخاب میشل عون به عنوان رئیس جمهور جدید لبنان ندارد، چرا که وی بیش از دو سوم آرای نمایندگان را در اختیار خود دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار