واکنش کارشناس برجسته انگلیسی به بازسازی دیرهنگام فرودگاه "هیترو" لندن

تصمیم دولت انگلیس برای بازسازی و گسترش فرودگاه "هیترو" کمی به تأخیر افتاده است و این اقدام باید 50 سال زودتر صورت می‌گرفت.

واکنش کارشناس برجسته انگلیسی درباره اقدام دیرهنگام بازسازی فرودگاه به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ؛ تصمیم دولت انگلیس برای بازسازی و گسترش فرودگاه "هیترو" کمی به تاخیر افتاده است و باید 50 سال زودتر این اقدام صورت می گرفت.

پل گریفیث، مهندس اجرایی فرودگاه المختوم دبی در گفتگو با بلومبرگ اظهار داشت: دولت انگلیس برای بازسازی و گسترش فرودگاه هیترو کمی دیر اقدام کرده است. متاسفانه به نظر می رسد دیوان سالاری در انگلیس مهمترین عامل ممانعت از پیشبرد پروژه های زیربنایی است. آنها تردید زیادی برای ساخت یک پروژه دارند که گاهی اوقات بیش از 10 سال برای کسب جواز ساخت یا پیشبرد و گسترش یک پروژه زیربنایی زمان نیاز است.

ترزا می، نخست وزیر انگلیس اخیرا با اختصاص بودجه 20 میلیارد دلاری دستور احداث فاز سوم فرودگاه هیترو لندن را صادر کرد. این فرودگاه 70 ساله محل جابجایی هوایی 135 میلیون نفر در سال است. با این حال، بسیاری از مهندسان بر این باورند که دولت انگلیس برای گسترش فرودگاه باید 50 سال زودتر اقدام می کرد.

گریفیث از مهندسان ارشد فرودگاه المختوم دبی است. این فرودگاه بزرگترین فرودگاه جهان است که گفته می شود از ظرفیت جابجایی 220 میلیون مسافر برخوردار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار