معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: 250 هکتار پارکینگ وسایل نقلیه شخصی برای ایام اربعین در محدوده و حریم شهر مهران آماده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ شاپور پولادی اعلام کرد: علاوه بر این 35 هکتار پارکینگ مازاد نیز وجود دارد که در صورت نیاز برای پارک خودروهای شخصی بکارگیری می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی ها ظرفیت سازی برای پارک بین 120 تا 150 هزار خودرو نیاز است، افزود : قرار است بررسی دوباره ای در این زمینه انجام تا امکان ایجاد پارکینگ به مساحت 20 تا 30 هکتار در محدوده صالح آباد برای شرایط خاص فراهم شود.

وی گفت : امروز در آخرین نشست شورای ترافیک استان با محوریت اربعین مصوبات نشست های گذشته و آخرین وضعیت ترافیکی مهران و آخرین تصمیم گیری ها در خصوص نحوه استفاده از پارکینگ های شخصی در محدوده شهر و خارج از شهر و همچنین پارکینگ اربعین به مساحت 90 هکتار مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: در این نشست در خصوص دسترسی مسیر های پارکینگ ها و پایانه مسافری برکت و همچنین نحوه بهره برداری و اینکه چه وسایل نقلیه از کدام مسیرها امکان تردد دارند و وظایف هر کدام دستگاه ها مشخص و ابلاغ شد.








انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، مهران ، اربعین ، پارکینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.