عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل ازطرح مباحثی در خصوص حذف نام شهید فهمیده در کتب درسی انتقادکرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سمیع‌ الله مردان،با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده گفت: ادبیات مقاومت باید در کتب درسی نمود یابد و بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد تا دانش‌آموزان با جان‌فشانی‌های همسالان خود در حفظ و صیانت از کشور آشنا شوند.

وی،با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب برای دورکردن نسل جوان و نوجوان ازآرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی افزود: دشمن مرزهای اعتقادی و فرهنگی جوانان ما را نشانه رفته است.

به‌گفته‌وی، خانواده‌ها در این برهه حساس، باید حساسیت خود را در قبال تربیت دینی فرزندان بالاتر ببرند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل،با تاکید بر اینکه بیان رشادت‌های شهید فهمیده، دانش‌آموزان را با فرهنگ مقاومت مأنوس می‌کند افزود: این قهرمان کوچک، می‌تواند به‌عنوان سرمشقی مناسب برای نوجوانان در راه حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
حجت‌الاسلام‌مردان،شهید فهمیده را الگوی شایسته برای نسل سوم و چهارم انقلاب دانست و افزود: آشنایی با شخصیت شهدا و مطالعه وصیت‌نامه و سبک زندگی آنها، نسل جوانان را در مقابل جنگ نرم دشمنان مقاوم و استوار می سازد.
وی، تشکیل بسیج دانش‌آموزی را از برکات جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: بسیجدانش‌آموزی در رشد و تعالی و پرروش نیروهای ارزشی و انقلابی در سنگر علم و سازندگی برای مدیریت آینده کشور نقش بسزایی دارد.

شایان ذکر است: محمدحسین فهمیده، نوجوان بسیجی در روز هشتم آبان‌ماه سال ۱۳۵۹ به درجه رفیع شهادت نائل آمد. به‌همین مناسبت، هشتم آبان‌ماه «روز نوجوان» و «روز بسیج دانش‌آموزی» نام‌گذاری شده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار