زندگی در محلی نامناسب، روحیه بچه اورانگوتان را بسایر افسرده و پرخاشگر کرده بود.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انتشار تصاویری از محل نگهداری یک بچه اورانگوتان در فضای مجازی باعث تاسف بسیاری از کاربران شده است. این بچه اورانگوتان یتیم اندونزیایی که در جنگل سرگردان شده بود توسط یک شکارچی به دام افتاد و در ازای دریافت مبلغی به خانواده ای روستایی فروخته می شود تا به وسیله ای برای سرگرمی و تفریح آنها تبدیل شود.

صاحب این بچه اورانگوتان که گاهی از او برای سرگرمی کودکان خود لذت می برد، کوچه ای کثیف و باریک مابین دیوار های دو خانه سیمانی را به عنوان محل نگهداری از این بچه اورانگوتان در نظر گرفته بود، همچنین با بستن  زنجیری به پای حیوان بی گناه او را تحت کنترل خود گرفته و بی توجه به سلامت این حیوان به زندگی مشغول بود.

اما خوشبختانه زندگی این حیوان به همین جا ختم نشد، پس از گذشت یک سال از وضعیت اورانگوتان یک گروه نجات حیوانات بچه اورانگوتان را در حالتی بسیار غمگین و وحشت زده با پاهای بسته شده با زنجیر در محل گفته شده پیدا کرده و از شر صاحبانش نجات دادند. آنها او را به محلی آرام و امن برای نگهداری بردند تا به مرور زمان و مراقبت های لازم بتوانند روحیه از دست رفته او را احیا کنند.


شکارچی سنگ دل

شکارچی سنگ دل


شکارچی سنگ دل

شکارچی سنگ دل

شکارچی سنگ دل

شکارچی سنگ دل




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۲ ۱۱ آبان ۱۳۹۵
الهی....