تحلیل صافی از رقابت های کومیته انفرادی مردان

کاراته مردان دنیای کاراته را متحیر کرد

کاراته مردان با درخشش خود دنیایی کاراته را متحیر کردند.

کاراته مردان دنیای کاراته را متحیر کرد به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت های کاراته قهرمانی جهان در بخش کومیته انفرادی به پایان رسید و تیم کشورمان در بخش مردان صاحب 2 مدال طلا و 3 مدال برنز جهانی شد. در همین خصوص احمد صافی پیشکسوت کاراته و سرمربی تیم دانشگاه آزاد معتقد است کاراته مردان با درخشش خود دنیای کاراته را متحیر کردند.

وی در این تحلیل بیان کرده :کاپیتان پورشیب طلسم شکنی کرد و اولین مدال انفرادی خود را گرفت او که در قاره کهن و در بازیهایی آسیایی سر آمد بود در کلکسیون افتخاراتش مدال انفرادی جهان را کم داشت و در دوره های گذشته تا آستانه کسب مدال پیش رفت و این بار این کار را عملی کرد. در مسابقات جهانی وی یک مدال طلای تیمی و یک برنز تیمی داشت و فردا با کسب یک مدال تیمی دیگر تاریخ ساز می شود.

امیر مهدی زاده و تاریخ ساز ترین کاراته کای انفرادی ایران او کلکسیون را ارتقا داد تنها ایرانی کاراته که دو مدال طلا دارد پیش از او مهدی عموزاده و جاسم ویشگاهی و حسین روحانی طلای جهانی داشتند و او نیز در فرانسه اولین طلا را گرفت و این دوره به تاریخ پیوست او دارنده طلای آسیا و بازیهایی آسیایی و طلای دانشجویان جهان هست.

علی اصغر آسیا بری پدیده کاراته ایران شد اولین حضور و درخششی بی نظیر او که جا پای بزرگانی چون بهمن عسگری و ابراهیم حسن بیگی گذاشته بود، عالی ظاهر شد و با کسب برنز جهانی خود را به کاراته معرفی کرد.


انتهای پیام/ 
برچسب ها: کاراته ، ایران ، متحیر ، صافی ، دنیا ، اتریش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.