قاتل نوجوان 16 ساله قزوینی به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ این قاتل 26 ساله پس از گذشت 7 سال از وقوع قتل، سحرگاه امروز در زندان مركزي قزوين به دار مجازات آویخته شد.

مهر باطل شد بر پرونده یک قاتل

  دادستان قزوین گفت : تبعه‌ي افغان كه 7 سال پيش در پي يك درگيري، همكار 16 ساله‌اش را به طرز هولناكي به قتل رسانده و متواري شده بود، سحرگاه امروز در زندان مركزي قزوين قصاص شد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی افزود : خبر گم شدن مقتول در سال 90 از سوی برادرش به دادسراي شهرستان البرزاعلام شد که دو سال است از وی خبری نیست .

وی ادامه داد : شاکی در اظهاراتش از مظنونی به نام «ع» که در روستاي حصارخروان در يك كارگاه كار مي‌كرد ، نام برد .

حجت الاسلام صادقی نیارکی افزود: پس از آغاز کار پلیس  براي شناسايي و دستگيري مظنون ،ردپايي از او در قشم پیدا شد  و پليس نيز مظنون را دستگير كرد.

 دادستان قزوین  گفت: متهم در اعترافات خود گفته است با مقتول شوخي مي‌كردم كه او ناراحت شد و چوبي را به سمت من پرت كرد و من هم با عصبانیت و چوب را  به سمت او پرتاب كردم كه به سر و گردنش برخورد كرد و به زمين افتاد.

وی  در ادامه افزود: اين قاتل در ادامه بازجويي درباره‌ي نحوه قتل گفت : پس از درگيري با مقتول، او را با سيم خفه و سپس دفنش كردم.

وی اضافه کرد: كارآگاهان با راهنمايي قاتل، محل دفن جسد را شناسايي و جسد را كشف كردند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی افزود: پس از اعتراف متهم به قتل، اولياي دم تقاضاي قصاص وي را كردند و شعبه دوم دادگاه كيفري استان نيز با توجه به مدارك و شواهد حكم بر قصاص متهم‌ را صادر كرد و اين حكم از سوي شعبه‌ي سي و سوم ديوان عالي كشور اجرا شد.

دادستان قزوین گفت:  به دنبال درخواست قصاص قاتل از سوی اولیای دم مقتول و اعلام بلامانع بودن اجرای حکم توسط ریاست محترم قوه قضاییه، قاتل 26 ساله پس از گذشت 7 سال از وقوع قتل، سحرگاه امروز در زندان مركزي قزوين به اجرا درآمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.