مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور فردا با انجام 6 بازی آغاز می‌شود و در حساس‌ترین بازی‌ها استقلال به مصاف مس کرمان می‌رود.

استقلال - مس؛ ورزشگاه آزادی/ قلعه نویی به انزلی رسید/ کاکوها، از غول کشی تا برادر کشی/به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تنور مسابقات جام حذفی  فردا با بازی استقلال و مس کرمان داغ می‌شود. همچنین جدال ملوان بندر انزلی و تراکتورسازی هم از بازی‌های مهم مرحله یک شانزدهم حام حذفی است. به هرحال جام حذفی جام شگفتی‌ها است و باید دید کدامیک از تیم‌ها از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار می‌روند.

استقلال تهران- مس کرمان؛ آبی‌پوشان پایتخت به دنبال عبور از  سد مس کرمان

آبی‌پوشان پایتخت فردا ساعت 16:35 در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم مس کرمان هستند.

شاگردان منصوریان با عبور از تیم ملوان نوین انزلی توانستند حریف مس کرمان در یک شانزدهم جام حذفی شوند. آنها از حذف زود هنگام رقیب سنتی خود درس عبرت گرفتند و با تمام توان به مصاف مس کرمان می‌روند.

تیم استقلال در صورت برتری مقابل مس کرمان با برنده دیدار شهدای گروس بیجار و حسابی قم بازی می‌کند.

در آنسوی میدان، تیم مس کرمان با هدایت منصورابراهیم‌زاده به علت حاضر نشدن تیم خیبر خرم آباد بدون بازی به مرحله یک شانزدهم جام حذفی راه یافت و در این مرحله باید با استقلال بازی کند.

تیم‌  مس کرمان سه فصل قبل در تهران توانست استقلال را از جام حذفی کنار بزند و در لیگ برتر هم گربه سیاه آبی‌ها بود.

بر این اساس شاگردان منصوریان با حریف دست  و پا بسته‌ای روبرو نیستند و برای صعود به مرحله بعد نباید مس کرمان را دست کم بگیرند.

به هر حال باید دید تقابل منصوریان و ابراهیم زاده در ورزشگاه آزادی به چه صورت می‌شود؟!

محمدرضا فغانی، تورج عیوض محمدی، یعقوب سخندان و حسین زیاری تیم داوری این بازی هستند. خداداد افشاریان هم ناظر داوری این بازی است

ملوان بندر انزلی- تراکتورسازی تبریز؛ جدال مایلی کهن و قلعه نویی در مرداب انزلی

قوهای سپید انزلی فردا ساعت 14 در ورزشگاه تختی میزبان شاگردان قلعه‌نویی هستند.

تیم ملوان بندر انزلی با هدایت مایلی کهن  وضعیت خوبی در لیگ دسته اول دارد. انزلی‌چی‌ها سابقه طولانی در جام حذفی دارند و یکی از پر افتخار ترین تیم‌ها در این جام هستند.

انزلی‌چی‌ها  در اولین فینال ادوار جام حذفی با برد مقابل تراکتورسازی توانستند به قهرمانب دست یابند و حالا این دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف یکدیگر می‌روند.

در آن سوی میدان، تیم تراکتورسازی در لیگ برتر در تعقیب پرسپولیس صدرنشین است. این تیم از آمادگی فوق‌العاده‌ای برخوردار است و قصد دارد روند رو به رشد خود را در جام حذفی هم ادامه بدهد اما کار سختی در باتلاق انزلی دارد.

جدال قلعه‌نویی و مایلی کهن در این بازی جذاب و دیدنی است. برنده این بازی در مرحله یک هشتم به مصاف برنده دیدار قشقایی و برق شیراز می‌رود. قشقایی همان تیمی است که  توانست با برد مقابل پرسپولیس در جام حذفی شگفتی ساز شود.
وحید کاظمی، یعقوب حجتی، حمیدرضا کنعانی و علی‌اصغر مومنی تیم داوری این بازی هستند.

محمدعلی فروغی ناظر داوری این بازی است.

سایپا – بادران تهران؛ نارنجی پوشان در پی جبران ناکامی

نارنجی‌پوشان سایپا فردا ساعت 15 در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف تیم بادران تهران می‌روند.

شاگردان فرکی وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر ندارند. بر این اساس آنها به دنبال جبران ناکامی خود در جام حذفی هستند.

در آن‌سوی میدان، تیم بادران تهران بر خلاف حریفش شرایط خوبی در لیگ دسته اول دارد و در جایگاه نهم قرار دارد.

برنده این دیدار به مصاف برنده دیدار نفت مسجد سلیمان و پدیده می‌رود. به هرحال باید دید نارنجی‌پوشان سایپا می‌توانندناکامی را در جام حذفی جبران کنند یا نه!

پیروز سیف‌اله‌پور، حسن انتظاری، ایوب غلام‌زاده و مصطفی بینش تیم داوری این بازی است.

ماشین سازی تبریز-خونه به خونه بابل؛ سرنوشت خطیبی در دستان مرزبان

شاگردان خطیبی فردا ساعت 14 به مصاف تیم خونه به خونه می‌روند. تیم ماشین سازی وضعیت خوبی در لیگ برتر ندارد و با 6 امتیاز در انتهای جدول جا خوش کرده است.

اعضای هیات مدیره ماشین‌سازی اعلام کردند که بعد از بازی جام حذفی تکلیف خطیبی سرمربی تیمشان را مشخص می‌کنند.

ماشین‌سازی در مرحله قبلی با برد پر گل مقابل اتحاد لردگان توانست به این مرحله صعود کند. این تیم برای جبران ناکامی هایش در لیگ برتر باید این بازی را  پیروز شود تا دل هواداران خود راشاد کند.

در آن سوی میدان تیم خونه به خونه بابل بر خلاف حریفش وضعیت خوبی در لیگ دسته یک دارد و صدرنشین این رقابتها است.

جدال خطیبی و مرزبان جذاب و دیدنی خواهد بود.

به هر حال باید دید رسول خطیبی می‌تواند با برد در جام حذفی همچنان سرمربی ماشین‌سازی بماند یا نه!

بیژن حیدری به همراه حمید غمزه، مرتضی کاظمیان و مجید محمدی قضاوت این باز را بر عهده دارند. مسعود مرادی هم ناظر این بازی است.

نفت امیدیه- شهرداری ماهشهر؛ جدال تیم‌های جنوبی

تیم فوتبال نفت امیدیه فردا ساعت 14:30 در ورزشگاه اختصاصی نفت امیدیه به مصاف تیم شهرداری ماهشهر می‌رود.

تیم نفت امیدیه در مرحله قبلی توانست با حذف تیم ایرانجوان در بوشهر دست به کار بزرگی بزند. در آن سوی میدان، تیم شهرداری ماهشهر بدون انجام بازی به مرحله شانزدهم نهایی راه یافت چرا که حریفش تیم سیاه‌جامگان از جام حذفی انصراف داد و حالا باید مقابل تیم نفت امیدیه صف آرایی کند.

علیرضا حیدرپناه، حسین مرادی، محمد هاشمی نسب و علی ابراهیمی تیم داوری این بازی هستند. عبود سنگا شکن ناظر داوری این بازی است.

قشقایی شیراز - آینده‌سازان برق شیراز؛ کاکوها، از غول کشی تا برادر کشی

دربی شیراز میان دو تیم قشقایی و آینده‌سازان فردا ساعت 14در ورزشگاه حافظیه برگزار می‌شود. تیم قشقایی در مرحله قبل با عبور از سد  پرسپولیس در ضربات پنالتی توانست شگفتی ساز جام حذفی لقب بگیرد.

این تیم با مهدی شیری  بازیکن با تجربه خود قصد دارد با برد مقابل همشهری خود آینده سازان به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

پیمان فرخی‌مهر، محمد درخشان، مرتضی شهریاری و نبی‌اله پورخلف تیم داوری این بازی هستند. سعید بطحایی ناظر داوری این بازی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار