نماینده مردم تهران گفت: دولت باید رونق اقتصادی را از طریق تولید داخلی و پیشرفت علم و فناوری فراهم کند لذا نباید از ترس مرگ تورمی اقتصاد، به دامن خودکشی رکودی روی ببریم.

برجام را نه گوساله سامری می‌دانیم و نه همای سعادت/ نباید از مرگ تورمی اقتصاد به خودکشی رکودی روی بیاوریمبه گزارش خبرنگار مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران در صحن علنی مجلس اظهار داشت: ازآنجایی که به فرموده امام خمینی (ره)، مجلس در رأس امور و مرکز همه قدرت‌ها و قانون‌هاست و به فرموده رهبری عزیزمان خانه ملت محل امید مردم است بنابراین تا مجلس در جایگاه خود قرار نگیرد هیچ چیز در جایگاه خود قرار نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: مجلس باید با قانون‌گذاری‌های درست و نظارت بر حسن اجرای قوانین هادی دولت و رافع مشکلات کشور باشد و در منافع ملی مانند برجام و مسائل منطقه‌ای باید صدای واحد از مجلس بیرون بیاید.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: در شرایط فعلی که آمریکا و غرب برای مسلمانان گرفتاری‌های فراوانی ایجاد کردند با این هدف که مانع اتحاد یک و نیم میلیارد مسلمان شوند و به طراحی حضور سخت افزاری و نرم افزاری در غرب آسیا دست زدند که بتوانند سلطه خود را حفظ کنند و از طرفی با طراحی داعش و تجهیز آن با پول مردم مظلوم مسلمان منطقه و بدست حکومت‌های جاعل منطقه سودای از نیل تا فرات را دنبال می‌کنند و بر آنند تا از الگو شدن ایران و دیگر مسلمانان جلوگیری کنند لذا برماست که به فرموده امام هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا بکوبیم.

علیجانی اضافه کرد: به کشورهای مطیع منطقه به ویژه آل سعود اخطار می‌دهیم از کودک‌کشی در یمن و حمایت از داعش دست بردارند وگرنه به زودی سرنوشتی چون صدام حسین پیدا خواهد کرد.

وی ضمن تشکر از نیروهای مسلح اظهار داشت: نیروهای مسلح با حضور هوشمندانه و شجاعانه و کمک‌های مستشاری خود آمریکا و هم‌دستانش را ناکام گذاشتند و از طرفی این اقتدار و صلابت باعث شده که سربازان عرصه دیپلماسی ما دست بالا در مذاکرات برجام داشته باشند و نگذارند آمریکا به بهانه دسترسی ایران به سلاح هسته‌ای موجب انسداد شریان‌های اقتصادی ایران شود.

نماینده مردم تهران ادامه داد: ضمن تشکر از دولت محترم که در شرایط پیچیده امروز کشور را اداره کردند نکاتی را از سر دلسوزی و تذکر عرض خواهم کرد از جمله آنکه دولت تلاش کند تا از ریل سیاست‌گذاری‌هایی که مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند به ویژه شعار سال خارج  نشود.

علیجانی تأکید کرد: دولت تلاش کند که تعالی و مقاوم‌سازی فرهنگ را همسنگ اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار دهد همچنین به عنوان نماینده ایران اسلامی اعلام می‌کنم که برجام را نه گوساله سامری می‌دانیم و نه همای سعادت.

وی افزود: دولت باید تلاش کند ضمن برخورد قاطع با بدعهدی‌های آمریکا، با رویکرد جهادی رونق اقتصادی را از طریق تولید داخلی و پیشرفت علم و فناوری فراهم کند و نباید از ترس مرگ تورمی اقتصاد به دامن خودکشی رکودی روی ببریم، باید جریان پولی و مالی کشور از انجماد نجات یابد و به سمت اقتصاد مبلغ برویم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: مجلس ، صحن ، علیجانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار