تخلیه سالن اپرای متروپولیتن نیویورک به سبب کشف پودری ناشناخته

اقدام یکی از حاضران در پاشیدن پودری سفید و ناشناخته، سالن اپرای متروپولیتن نیویورک را به تعطیلی کشاند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقامات آمریکا روز شنبه سالن اپرای متروپولیتن نیویورک را پس از آن که یکی از حاضران به پاشیدن پودری ناشناخته اقدام کرد، تخلیه کردند.

روز شنبه یکی از حاضران در سالن اپرای متروپولیتن نیویورک به پاشیدن پودری ناشناخته در محل تیم ارکستر در زمان استراحتی که میان دو اجرا وجود داشت، اقدام کرد. این مسأله سبب شد بقیه اپرا لغو و تحقیقات پلیس در این خصوص آغاز شود. پلیس گفته است این پودر به احتمال خاکستر دوست وی بوده است.

پس از این حادثه به حاضران اعلام شد نمایش اپرای "گیوم تل" به حال تعلیق درآمده و آنها باید مرکز لینکلن را ترک کنند. پلیس گفته مشخصات دقیق فردی که اقدام به پاشیدن این پودر کرد را دارد؛ اما هیچ کس را بازداشت نکرده است. جان میلر، معاون فرمانده پلیس نیویورک در خصوص مبارزه با تروریسم در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: ما با چند نفر از شاهدان صحبت کردیم. آنها گفتند با مردی مواجه شده اند که از خارج از نیویوروک آمده بود. آنها گفتند وی آمده بود تا در زمان اجرای برنامه خاکستر دوستش را که پشتیبان وی بود، آنجا بپاشد.

وی در ادامه افزود: نمونه این پودر برای تجزیه و تحلیل به آزمایشگاه فرستاده شد و سالن اپرای متروپولیتن نیویورک، نمایش دیگری را که در آن روز داشت، لغو کرد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار