پلیسی که قبل از ماموریت می‌دانست گلوله می‌خورد+تصاویر

پلیس وظیفه‌شناس قبل از رفتن به مأموریت به بچه‌هایش گفته بود که کشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یک گروهبان وضیفه‌شناس آلاسکا قبل از اینکه به مأموریت خود برود به بچه‌ها و همسر خود گفته بود که حس می‌کند در آن روز تیر خواهد خورد.

این پلیس خودش می‌دانست که کشته می‌شود +تصاویر

گروهبان آلن برنت که در نیروی پلیس شهر فیربنکس مشغول به کار بود دو هفته پیش برای متوقف کردن دو گروه خلافکار در خیابانی به همراه همکارانش به محل فرستاده شد و در حین انجام وظیفه مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

برنت که سابقه 11 سال سرباز ارتش بودن را داشت، در این حادثه توسط همکار خود از خوردن گلوله به سینه‌اش نجات پیدا کرد اما خرده‌هایی از تیر شلیک شده به چشم مأمور برخورد کرد.

این پلیس خودش می‌دانست که کشته می‌شود +تصاویر

این پلیس خودش می‌دانست که کشته می‌شود +تصاویر

به گزارش دیلی میل، این مأمور وظیفه‌شناس به مدت دو هفته در بیمارستان بستری بود و در روز جمعه زیر تیغ جراحی چشم جان خود را از دست داد.

گفتنی است، همسر برنت درباره او گفت: آلن آن روز برای پسر 4 ساله‌مان داستانی خواند و در پایان گفت که احساس می‌کند آن شب تیر می‌خورد.

نیروهای پلیس اعلام کرده اند شخصی به نام جانسون را به عنوان مظنون اصلی این قتل بازداشت کرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۳ آبان ۱۳۹۵
فقط تو آینده را پیش روی خود ندیدی ،همه آدمهای ماه یک بار این روزها ببیند چون این زمان را یک بار سپری کرده بودند ودوباره دارند دراین زمان زندگی می کونند ،ما ملیارد ها سال عقب تر از دنیا هستیم
آخرین اخبار