سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مسئولان قول دادند تا دوشنبه مشکلات مالی تیم حل شود و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

سید اکبر پورموسوی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جلسه امروز کمیته اخلاق و همچنین وضعیت تیم استقلال خوزستان بیان کرد: امروز در جلسه کمیته اخلاق حاضر بودیم و به سوالات این کمیته پاسخ دادیم، مسئولین تیم به ما گفته اند تا دوشنبه مشکلات تیم حل می شود، سه شنبه و چهارشنبه  تمرین داریم البته اگر این وعده ها عملی نشود تصمیم دیگری خواهیم گرفت.

وی درباره بازی با ذوب آهن اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود اما زمین متاسفانه شرایط خوبی نداشت و ما بازی خوبی انجام دادیم و می توانستیم نیمه اول به گل برسیم که کمی بدشانس بودیم و در طرف مقابل بازیکنان باتجربه چون رجب زاده توانستند بسیار به کمک تیم ذوب بیایند و باعث بردشان شوند.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان گفت: من انتقادات از خط دفاعی تیمم را قبول دارم اما هر وقت خواسته ایم خط دفاعمان قوی تر شود صحبت هایی مطرح شده که باعث استرس شده است. مطمئن باشید این فصل قهرمان با تفاضل گل انتخاب نمی شود، اتفاقی که فصل قبل به وقوع پیوست فکر نمی کنم در سال های پیش رو تکرار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۹ آبان ۱۳۹۵
مشکلات برای هرتیمی بوده وهست یاحل شده یاکمترشده ولی شمابه فوتبال ایران لطف کن مشکل خودبزرگ بینی خودتوحل کن تاتنبیهاتش گریبانگیراستان نشود..
آخرین اخبار