اتاق استراحت کارگران آتش گرفت/ حادثه خسارت جانی نداشت

آتش سوزی اتاقک کارگران در ساختمان نیمه کاره، با حضور آتش نشانان مهار شد.

اتاق استراحت کارگران آتش گرفت/ حادثه خسارت جانی نداشتبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  به دنبال تماس کارگران یک ساختمان نیمه کاره با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، آتش نشانان ایستگاه 61 به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی در ساعت 18:00 عصر روز گذشته به محله نوبنیاد، حوالی خیابان گلشن غربی اعزام شدند.

 مرتضی لک افسر آماده منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران تصریح کرد: در طبقه منفی دو ساختمانی نیمه کاره، یکی از اتاق ها که به عنوان محل استراحت کارگران استفاده می شد دچار آتش سوزی شده و دود بسیار غلیظی محوطه ساختمان را فراگرفته بود.

وی افزود: نیروهای عملیاتی بی درنگ پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان و ایمن سازی محل حادثه، با بکارگیری تجهیزات ویژه، دستگاه های تنفسی و لوله های آبرسانی آتش سوزی در اتاقک حدوداً 25 متر مربعی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

این افسر آماده با اعلام اینکه کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند، گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچکس آسیبی نرسید و آتش نشانان پس از ایمن سازی و تحویل محل حادثه به مسئولان ساختمان، مأموریت خود را به پایان رساندند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۵
سرماشروع شدوازدیادحوادث مشابه زیادترانتظاراینه که صداوسیمابیشتراطلاع رسانی کنندتاشاید باحوادث کمتری مواجه بشیم انشاالله..
آخرین اخبار