رقابتهای كشتی قهرمانی دانشجويان جهان در حالی از امروز در رشته كشتی فرنگی ادامه يافت كه در اولين روز اين رقابتها يك مدال نقره ايران مسجل و سه نماينده ايران راهی ديدار رده بندی شدند.

کشتی فرنگی ایران به مدال نقره رسید/ تلاش كشتی گيران برای كسب سه نشان برنز
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛مسابقات قهرمانی جهان دانشجویان  امروز شنبه هشتم آبان ماه و در اولين روز از رقابتهای كشتی فرنگی نمايندگان كشورمان در چهار وزن به روی تشك رفتند. 

در وزن 59 كيلوگرم فرشاد عيسوند در دور دوم برابر كشتی گيری از تركيه ميزبان 5 بر يك پيروز شد و به جمع چهار نفر برتر راه يافت. وی در دور سوم در يك ديدار نفس گير برابر نماينده قزاقستان 2 بر صفر به برتري رسيد و با اين پيروزی دلچسب مدال نقره خود را مسجل و راهي ديدار فينال گرديد. ايسوند در ديدار فينال برای كسب مدال طلا بايد با كشتی گير با تجربه قرقیزستان مسابقه دهد. 

در وزن 71 كيلوگرم برومند اصلان در دور اول قرعه استراحت خورد. وی در مسابقه اول خود در دور دوم در برابر نماينده آلمان با نتيجه 7 بر صفر پيروز شد  اصلان برای راه يابی به فينال بايد برابر ورزشكاری از قزاق قرار می گرفت وی در اين مسابقه با نتيجه 5 بر 2 برابر نماينده قزاقستان باخت و از راه يابی به فينال بازماند  كشتی گيری شايسته ايران برای كسب مدال برنز به مصاف ورزشكاری از اوكراين برود .

علي زينتي رفاه در وزن 80 كيلوگرم  در اولين مسابقه خود كشتي گير لهستان را در يك مسابقه نفس گير با نتيجه 2 بر يك شكست داد. وی برای فيناليست شدن برابر نماينده ميزبان قرار گرفت اما اين رقابت را با نتيجه  2-1 مغلوب شد و از راهيابی به فينال بازماند  وی برای كسب نشان برنز به مصاف ورزشكاری از بلاروس خواهد رفت. 

مجيد علياری چهارمين نماينده ايران در مسابقه امروز كشتی فرنگی در وزن 98 كيلوگرم در دور اول كشتی گير قرقيزستان را برد  وی برای فيناليست شدن بايد بتواند كشتی گيری از اتريش را شكست دهد وی ۴ بر صفر این بازی رو واگذار کرد  علیاری برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده بلاروس خواهد رفت.

دوازدهمين دوره رقابتهای كشتی قهرمانی دانشجويان جهان از هفته گذشته در شهر كروم تركيه در جريان است تيم ايران در بخش كشتی آزاد موفق به كسب هشت مدال و عنوان قهرمانی جهان شد تيم كشتی فرنگي نيز از امروز به مصاف رقبای خود رفته است اين ديدارها فردا يكشنبه نهم آبان ماه به كار خود پايان می دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار