مالک تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: حضور خداداد عزیزی روی نیمکت مربیان سبب شده بود تا بازیکنان تیم با انگیزه بیشتری مقابل نفت تهران به میدان بروند.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد فروش باشگاه سیاه جامگان بیان کرد: اکنون که خریداری برای باشگاه پیدا نشده است و با تمام توان سعی داریم مشکلات مالی باشگاه را در آینده ای نزدیک کاهش دهیم تا بتوانیم در ادامه لیگ نتایج بهتری را کسب کنیم.

وی درباره رفتن خانزاده و علی عسگری از این تیم گفت: با توجه به اینکه دل شان با باشگاه سیاه جامگان نبود تصمیم گرفتند از این تیم جدا شوند و افرادی که هم دوست ندارند در این تیم حضور داشته باشند می توانند از سیاه جامگان جدا شوند.

مالک باشگاه سیاه جامگان درخصوص حضور عزیزی در این تیم افزود: حضور این شخصیت فوتبالی در روی نیمکت مربیان سبب شده بود تا بازیکنان تیم با انگیزه بیشتری مقابل نفت تهران به میدان بروند.

عباسی در پاسخ به این سوال که امکان سرمربی گری عزیزی در این تیم وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: امکان چنین چیزی وجود نخواهد داشت. ظرف این هفته سرمربی تیم سیاه جامگان مشخص خواهد شد از طرفی با توجه به صحبت هایی که با وی انجام داده ایم وی تنها قبول کرده است به مدیر فنی در این تیم فعالیت کند.

وی درباره بازی با نفت یاد آور شد: بازی خوب و پایاپایی را از هر دوتیم در این دیدار مشاهده کردیم، در صورتی که اگر بازیکنان ما می توانستند از موقعیت های به دست آمده خودشان بهتر استفاده کنند می توانستیم به جای تساوی با پیروزی زمین میدان را ترک کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار