ایلام؛

محرومیت نباید به گفتمان رایج تبدیل شود

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: واژه محرومیت نباید به گفتمان رایج مدیران و مردم استان تبدیل شود چون کمکی به رشد و توسعه منطقه نخواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جلال میرزایی اعلام کرد : مدیران باید کمتر از این الفاظ کنند تا واژه محرومیت به یک عادت همیشگی تبدیل نشود.

وی گفت : یکسری نارسایی ها و مشکلات در استان وجود دارد که همه باید با همفکری، دور اندیشی و عقلانیت در جهت رفع آنها تلاش کرده و از این گفتمان محرومیت گذر کنیم.

وی افزود : با وجود تلاش ها نقدهایی توسط رقبای سیاسی صورت می گیرد که اگر در چارجوب قانون، منصفانه و سازنده باشد به نفع نظام و مردم خواهد بود.

وی تاکید کرد : نقد مخالفان می تواند سازنده باشد زیرا آنها همواره بدنبال این هستند که ضعف و مشکلات ما را بزرگنمایی کند بنابراین می توانیم به کمبودهای خود پی برده و آنها را رفع کنیم.

میرزایی اظهار کرد : در داخل کشور طیفی که موفق به کسب قدرت نشده اند، تلاش می کنند با نقد دولت آرای مردم را برای خود جلب کنند که طبیعت مردم سالاری دینی نیز همین طور است اما اگر نقد به سمت تخریب برود نظام و ارزش ها دینی و انقلابی ما آسیب می بینند.







 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.