استاندار کرمان گفت: آموزش زمانی منجر به تعالی می شود که پرورش را به همراه داشته باشد.

مدارس محل پرورش آموخته ها هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ، علیرضا رزم حسینی امروز در آیین افتتاح مدرسه شش کلاسه شهید فولادی در بم افزود: می توان با استفاده از امکانات موجود از جمله اینترنت با بزرگترین دانشگاه های دنیا ارتباط داشت و علم را فرا گرفت اما اگر پرورش در کنار آن نباشد، فایده ای بر آن مترتب نیست.

وی خاطر نشان کرد : مدارس محل پرورش هستند و این اصل باید همواره مد نظر قرارگیرد.

وی بر توسعه فرهنگ دوری از حسادت تاکید کرد و گفت: اگر از موفقیت های یکدیگر خوشحال شویم، می توانیم مسیر توسعه و پیشرفت را هرچه بهتر طی کرد.

استاندار کرمان از شهدا به عنوان افرادی بی ریا یاد کرد و گفت: شهید ناصر فولادی زمانی که بخشدار جبالبارز بود بسته های سیمان و کیسه های قند و شکر را بر دوش می گرفت و زمانی که به خانه بر می گشت، شانه های وی کبود بود.

وی اظهار کرد: زیر پوست جامعه با وجود همه آسیب هایی که وجود دارد، خیران گرانقدری را داریم که برای تعالی این جامعه تلاش می کنند.

استاندار کرمان در سفر ششم مهرماه سال گذشته به شهرستان بم پس از بازدید از مدرسه کانکسی جابر ابن حیان، احداث مدرسه شهید فولادی را تقبل کرد.

دبستان پسرانه شهید فولادی با شش کلاس در زمینی به مساحت 3 هزار و 400 مترمربع و با 810 مترمربع زیربنا احداث شده است.

13 میلیارد ریال برای ساخت این مدرسه هزینه و با احداث این واحد آموزشی زمینه تحصیل 130 دانش آموز در فضای امن و استاندارد فراهم شده است.

گفتنی است: شهید فولادی همرزم وبرادر همسر استاندار کرمان بود که در عملیات بیت المقدس در خرمشهر شهید شد.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار