خمینی‌شهر یکی از شهرهایی است که در دوران دفاع مقدس درخشیدو امروز نیز قریب به یک سوم شهدای مدافع حرم استان اصفهان از این شهرستان هستند که این موضوع نشان از شهر اهل بیت دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امام جمعه خمینی‌شهر پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کنگره ملی 2300 شهید شهرستان خمینی‌شهر اظهار داشت: هنر امام راحل این بود که فرهنگ شهادت را در کشور احیا کرد، این در حالی بود که دشمن، کشور را مورد هجوم قرار داد تا ما را از پا در بیاورد.

 آیت‌الله عباس رحیمی افزود: پس از اینکه همه توطئه‌ها نتوانست دشمن را به آرزوی خود برساند جنگی تمام عیار را بر ملت ما تحمیل کرد، با این خیال که 3 روزه این انقلاب را به دست گیرد در حالی‌که دشمن غافل از بیداری مردم و هوشیاری این ملت بود.

امام جمعه خمینی‌شهر با بیان اینکه مردم ایران درسی به متجاوزان دادند که هیچ زمان آن را فراموش نمی‌کنند، تصریح کرد: شهدا درس‌هایی را به ملت ما دادند، از جمله درس عزت، به این معنی که اگر دست در دست هم دهیم هیچ دشمنی قادر به شکست ما نیست، شهدا همچنین به ما درس مقاومت دادند یعنی در برابر هر حادثه‌ای نباید عقب نشینی و دفاع کرد بلکه باید تهاجم کرد.

وی با بیان اینکه شهدا درس وصل به خدا، ساده زیستی، ایثار و عزت را به ما آموختند، گفت: خمینی‌شهر نیز یکی شهرهایی است که در دوران دفاع مقدس درخشید، این شهر زنده است و ملتی حاضر در صحنه دارد، امروز نیز قریب به یک سوم شهدای مدافع حرم استان اصفهان از خمینی‌شهر هستند که این موضوع نشان از شهر اهل بیت دارد.

آیت‌الله رحیمی خاطرنشان کرد: باید همواره پشتیبان رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه خود باشیم، باید پشتیبان این رهبر هوشمند و حکیم، جهاد را دنبال کنیم، تهاجم فرهنگی جهاد اکبری است که رهبر معظم انقلاب نیز هشدار داده بودند، اما آنقدر پشت گوش انداختیم که رهبر معظم انقلاب فرمودند تهاجم فرهنگی خواب را از چشمان ما ربوده است.

وی تصریح کرد: امروز به خانواده‌های ارزشی ما حمله می‌شود، مسئولان فرهنگی مراقب باشید که در این جهاد اکبر شکست نخوریم، رهبر معظم انقلاب دغدغه‌هایی دارند که باید جدی گرفته شود، مسئله انقلابی بودن و انقلابی ماندن، نفوذ دشمن، اقتصاد مقاومتی و ارزش‌های دینی از مهم‌ترین دغدغه‌ها است که باید به آن‌ها بسیار توجه شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.