مأموران انتظامی شهرستان نهبندان موفق به کشف محموله یک میلیارد ریالی گوشی تلفن همراه در آن شهرستان شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند ؛ فرمانده انتظامی استان گفت:در راستای اجرای برنامه ها و تدابير قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشديد برخورد با قاچاقچيان،مأموران انتظامی شهرستان نهبندان طرح كنترل،گشت زنی و بازرسی خودروهای مشكوک را آغاز كردند.

سردار شجاع افزود:مأموران هنگام كنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه سواری پرايد و مگان مشكوک شدند و خودروها را به لاين بازرسی هدايت كردند.

وی گفت:مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، تعداد 127 دستگاه گوشی تلفن همراه با مارک هایی كه فاقد هر گونه مدارک گمركی بود كشف كردند.

فرمانده انتظامی استان افزود:كارشناسان ارزش ريالی كالای قاچاق كشف شده را يک ميليارد ريال برآورد كردند كه در اين رابطه دو دستگاه خودرو توقيف و سه متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار شجاع اظهار کرد: قاچاق موجب انحراف سرمايه از مسير اصلی و در نهايت كاهش توليد ملی و گسترش فقر و بيكاری در جامعه و به خطر افتادن سلامت ملی می شود.

وی گفت: از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه فعاليت قاچاقچيان و يا فروش اجناس قاچاق، با اطلاع به موقع و تماس با مركز فوريتهای پليسی 110 ،پليس را در شناسايی و دستگيری مجرمان ياری كنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.