مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان پاوه گفت: در طرح اکرام ایتام حامیان خیر کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به ایتام اهدا می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛لقمان انفرادی افزود: ۳۴۸ حامی از حامیان ایتام پاوه ای بومی این شهرستان و مابقی آنان غیر بومی هستند. به طور میانگین هر یتیم تحت حمایت پاوه ای ماهیانه از کمک یک میلیون و ۷۹۸ هزار ریالی حامیان بهره مند می شوند و بیش از یک میلیارد و ۵۵۳ میلیون ریال در شش ماهه نخست امسال از سوی حامیان نیکوکار به ایتام تحت حمایت در شهرستان پاوه اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست سال ۹۴ نیز حامیان نیکوکار یک میلیارد و ۳۱۹ میلیون ریال به حساب ایتام خود در این شهرستان واریز کرده اند یادآور شد: کمک های اهدایی طی سالجاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته حدودا از رشد ۲۰ درصدی برخودار بوده است.

انفرادی با بیان اینکه هم اکنون ۱۴۴ یتیم پاوه ای از حمایت های یک هزار و ۴۵ پدر معنوی بهره مند می شوندافزود:اکنون ۴۵۳ حامی نیک اندیش از ۲۷۴ خانوار مشمول طرح محسنین در شهرستان پاوه حمایت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: سرانه کمک حامیان به هر فرزند خانوارهای مشمول محسنین در این شهرستان ماهیانه ۴۸۱ هزار ریال بوده که این حامیان در مجموع از ابتدای سالجاری تا پایان شهریور ماه بیش از ۸۲۱ میلیون ریال به خانوارها محسنین در این شهرستان مساعدت کردند.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.