دایی: گل های بچه گانه ای مقابل سیاه جامگان خوردیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: اشتباهات بچه گانه ای مقابل سیاه جامگان کردیم و همین عامل سبب شد تا از سه موقیعت حریف، 2 گل وارد دروازه شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛علی دایی در نشست خبری بعد از بازی با سیاه جامگان گفت: ما بهتر از حریف بودیم و موقعیت زیادی خلق کردیم. به خاطر اشتباهات بچه‌گانه از سه موقعیت حریف، 2 گل به دروازه ما وارد شد. بچه‌ها همه تلاش خود را کردند. زحمت زیادی می‌کشیم تا گل بزنیم اما راحت گل می‌خوریم، باید فکری برای این مسئله بکنیم.

وی درباره داوری اظهار داشت: اتفاق خاصی نیفتاد، آرزو می‌کنم آنقدر داوری رو به بهبود باشد که اشتباهات کمتر شود.

دایی در خصوص اینکه آیا مشکلات مالی تیم شما حل شد یا خیر، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان حل نشده است، ما هنوز درگیر این مسئله هستیم و شرایط هم سخت‌ است، بچه‌ها به خاطر همین تمرین نکردند و با تمرین نکردن اعتراض خود را به خاطر مشکل مالی مطرح کردند. با هر بار تمرین نکردن، نمی‌توانیم روی نقاط ضعف کار کنیم و مشکل خواهیم داشت.

سرمربی نفت تهران با اشاره به اینکه باید کار گروهی در این تیم بیشتر شود، یادآور شد: ما باید از راست و چپ تیم مشهد را دور می‌زدیم که ایجاد موقعیت کنیم اما متأسفانه به گل نرسیدیم. 
 
وی درباره اعتراض برخی خبرنگاران مبنی بر اینکه مربیان به نشست خبری پیش از بازی نمی‌رسند، عنوان کرد: متأسفانه به‌ندرت پیش می‌آید که پروازی داشته باشیم که به موقع و سروقت باشد و ما به موقع برسیم. این مشکل از دست ما خارج است. 

انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۰۷ آبان ۱۳۹۵
نمیدونم چرادایی زحمت تیم مقابل روزیرسئوال میبره گلهایی که تیمش میزنه همش تکنیکیه وتیمی وکاملاحرفه ای ولی گلهای حریف شانسی وبچگانه؟
آخرین اخبار