امام جمعه ریگان گفت: ملت ایران قبل و بعد از برجام تسلیم دشمن و استکبار نشد.

ملت ایران قبل و بعد از برجام تسلیم استکبار نشدبه گزارش خبرنگار استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان در خطبه های نماز وحدت افرین جمعه شهرستان ریگان به زندگی سیاسی امام سجاد (ع) اشاره نمود واظهار کرد: یکی از دشوار ترین بخش های زندگی امام سجاد (ع) برخورد ومبارزه با کسانی که ذهن وفکر مردم را به سوی ابرقدرتهای ظالم جهت می دادند بود . 

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی تصریح کرد : امروز هم از  علمای درباری زیاد داریم که در دربار استکبار غلام حلقه به گوش استکبار و طاغوتها هستند .ظواهر را خوب نگه می دارند احترام هم می گذارند اما راه دشمن وهدف دشمن را می روند . 

امام جمعه ریگان به 8ابان سالروز شهادت محمد حسین فهمیده اشاره نمود 
و اظهار کرد: امام خمینی( ره) در شان و فضیلت ان بسیجی 13فرمودند: رهبر ما ان 
طفل سیزده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان وقلم بزرگتر است با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت وان را منهدم نمود وخود شربت شهادت نوشید . 

رنجبر ماهانی به 13ابان سالروز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 58اشاره نمود واظهار کرد:  روز 13 آبان که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است.
 
وی گفت: این روز نیز به روز مبارزه با استکبار جهانی نیز نامگذاری شده است که مردم شهرستان در این روز با راهپیمایی خود در شهرستان انزجار خود را نسبت به امریکا واسرائیل و ایادی استکبار به نمایش خواهند گذاشت . 

امام جمعه ریگان گفت: مقام معظم رهبری فرمودند مرگ بر امریکا مرگ بر سیاست های امریکا مرگ بر استکبار است دشمنی با استکبار تعطیل نا پذیر است .

رنجبر ماهانی اظهار کرد: اما برخی هم اینطور می گویند یا باید دشمن را تسلیم خودمان می کردیم یا تسلیم دشمن می شدیم . 

وی گفت: ای کاش این اشخاص از شهید فهمیده  وای کاش از روح نهضت حسینی که هیات من الذله است درس می گرفتند که در قابوس انقلاب وتفکرات سیاسی امام تسلیم دشمن شدن معنا ومفهومی ندارد .

امام جمعه ریگان افزود: کسانی که می گویند ما قبل از برجام تسلیم دشمن شده بودیم هر چند شعار می دادیم این حرف، حرف غلطی است . 

رنجبر ماهانی افزود: کسانی که می خواهند این حرف غلط را به جامعه القا کنند در حالی که ما قبل از برجام عزیز وسربلند بودیم وبعد از برجام هم دشمن به این نتیجه رسید که ان هم باید نفوذ کرد واین همه جاسوسان نفوذی که در کشور دستگیسر شدند اینها بعد از برجام بود . 

وی گفت: ملت ایران قبل وبعد از برجام تسلیم دشمن واستکبار نشد .

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه عده ای بعد از برجام تسلیم دشمن شدند اظهار کرد: عده ای رفتند به خانم شرمن هدیه دادند که مذاکرات را به نتیجه برسانیم ونتیجه خوبی عاید انها نشد . 

رنجبر ماهانی به دیدار ولی  امر مسلمین با رئیس جمهور ونوزئولا  اشاره کرد وافزود: معظم له فرمودند ایستادگی ومقاومت عاقلانه در برابر ایالات متحده امریکا ضرورتی است که کل دولتهای مستقل وازادیخواه در نظام بین المللی ان را در سیاست داخلی وخارجی خود به عینیت برسانند .

وی گفت: طی 15سال اخیر شاهد شکست وناتوانی ایالات متحده امریکا در منطقه ونظام بین الملل بودیم . 

امام جمعه ریگان گفت: امروز سکانداران کاخ سفید واستکبار طی ان 15سال اخیر که بر ملتهای مسلمان هجمه می اوردند وقتل وغارت می نمودند اینها شکست خوردگان وبازماندگان تحولات جهانی ومنطقه ای بودند که ما شاهد شکست انها در بحرین ولبنان وسوریه ویمن و.. بودیم .

رنجبر ماهانی به صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره نمود واظهار کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان 760هزار نفر از فرهنگیان کشور عضو ان هستند که ماهیانه 5درصد از حقوق فرهنگیان جهت استفاده در زمان بازنشستگی به این صندوق واریز می شود . 

وی گفت: اما متاسفانه این صندوق به جای ارائه خدمات واعطای وام های حمایتی به فرهنگیان  یک تاریک خانه ای  برای فساد مالی شده که برکناری وزیر اموزش وپرورش هم به خاطر فساد مالی 8هزار میلیاردی که در صندوق ذخیره فرهنگیان بوده است . 

امام جمعه ریگان بیان داشت: این برکناری ترمیمی بر این اقدام نیست ووزیر پیشنهادی از عناصر فتنه وجز متحصنین فتنه 88می باشد که در مجلس قبل به خاطر پرونده  سیاه اش رای نیاورد .

رنجبر ماهانی افزود: امیدواریم نمایندگان مجلس با درایت وبصیرت سوئ پیشنه ها را لحاظ قرار دهند وبرکناری دیر هنگام  این سه وزیر هیچ تغییری در رونق اقتصادی  ایجاد نمی کند ودربهبود ومعیشت مردم هیچ تااثیری ندارد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: کرمان ، ماهان ، ریگان ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار